dolenjska

Dočakali so ga, a še ni uporaben

30.7.2014 | 09:20 | J. Ambrožič

Tehnični pregled je pokazal nekatere pomanjkljivosti v križišču pri šoli, ki naj bi jih odpravili do jeseni – Bistvene podražitve ni

Pred odprtjem pokritega vkopa v Mirni Peči je treba poskrbeti za varnost v križišču pri novi šoli. (Foto: J. A.)

Pred odprtjem pokritega vkopa v Mirni Peči je treba poskrbeti za varnost v križišču pri novi šoli. (Foto: J. A.)

Mirna Peč - Mirnopečani so končno dobili pokriti vkop, ki predstavlja najkrajšo cestno navezavo središča občine na avtocesto. A čeprav je na prvi pogled videti, da je vse nared in bi po tej cesti že lahko stekel promet, se to še ne bo zgodilo tako kmalu, vsekakor še ne v poletnih mesecih.

Kdo je odgovoren za to, ne bomo ugibali, o tem smo vprašali odgovorne na Darsu, ki je bil v temu primeru investitor, in mirnopeškega župana Andreja Kastelica.

»Po tehničnem pregledu je bilo ugotovljeno, da na pokritem vkopu ni pomanjkljivosti, razen tistih, ki niso povezane z izvedbo pokritega vkopa in navezovalne ceste, ampak so posledica naknadno zgrajene šole,« so pojasnili na Darsu in dodali, da je treba pred odprtjem vkopa zagotoviti varen prehod v križišču navezovalne ceste pri šoli, tam je treba zgraditi še javno razsvetljavo in poskrbeti za boljšo preglednost iz smeri vasi.

Pokriti vkop Mirna Peč je armirano betonska konstrukcija, dolžine 133,18 metra in širine od 11,90 do 12,11 metra.

Župan Kastelic je dejal, da vsekakor ne more biti razlog za dodatna dela le nova šola, kajti tudi če je ne bi bilo, bi morali urediti tisto križišče, saj se tam priključuje tudi cesta iz Češenc. »Naša naloga je, da pripeljemo javno razsvetljavo v križišče in to bomo zagotovo storili v avgustu, saj gre za naročilo majhne vrednosti,« pojasni župan in omeni, da so na občini čakali na projekt ureditve tega križišča, ki so ga izdelali na Darsu, saj njihov predlog ni bil sprejemljiv. »Mi smo na lastne stroške izdelali projekt, ki je to križišče reševal celostno, predvideli smo tudi otok na sredini, a so nam na Darsu povedali, da ni denarja za kaj takega, da je pomembna le varnost,« je rekel Kastelic, ki si želi, da bi promet skozi pokriti vkop stekel čim prej, a je proti temu, da bi se to zgodilo prej, kot bi bilo varno za vse udeležence v prometu. Kdaj se bo to zgodilo, nihče ni natančno napovedal, na Darsu ocenjujejo, da v najboljšem primeru do konca šolskih počitnic.

Sicer se gradnja pokritega vkopa ni bistveno podražila od prvotne vrednosti (le za dva odstotka), čeprav je bilo precej birokracije, ki je postopek zavlekla. Zaradi stečaja Vegrada je namreč moral Dars dela zaključiti z novim izvajalcem, pri čemer je denar za stroške postopka črpal iz unovčenja bančne garancije za dobro izvedbo del Vegrada. Vrednost izvedenih del po tej pogodbi znaša manj kot 700 tisoč evrov (brez DDV), končni obračun še ni napravljen.

Članek je bil objavljen 24. julija 2014 v 30. številki Dolenjskega lista.

‹ nazaj

Komentarji (1)

30.7.2014OceniJakob Gale 
Počakajmo do občinskih volitev. Vse bo tako kot je treba. Stavite?

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava