kočevsko-ribniško

Protestno pismo zoper ukinjanje izpitnih centrov

13.8.2014 | 07:40 | M. Leskovšek-Svete

Cesta Ljubljana - Kočevje, po kateri se učijo voziti kandidati za voznike na Kočevsko-ribniškem velja za t.i.cesto smrti. (Foto: M. L.-S.)

Cesta Ljubljana - Kočevje, po kateri se učijo voziti kandidati za voznike na Kočevsko-ribniškem velja za t.i.cesto smrti. (Foto: M. L.-S.)

Ribnica - Tako kot po številnih drugih krajih po državi, kjer naj bi s 1. septembrom nehale delovati izpostave izpitnih centrov za voznike motornih vozil, tudi na Ribniškem ostro nasprotujejo spremembam Pravilnika o izpitnih centrih za opravljanje vozniških izpitov za voznike motornih vozil. Svoje nestrinjanje s spremembami so župani občin Ribnica, Sodražica in Loški Potok izrazili v protestnem pismu, ki so ga naslovili na ministrstvo za infrastrukturo in prostor.

Z reformo se v Kočevju ukinja opravljanje zaključnega izpita iz praktičnega dela usposabljanja kandidatom za voznike motornih vozil A2, A, C1, C1E, C, CE in G kategorije, kar pa je, kot so zapisali župani, neopravičljivo. „Posebej je nerazumljiva možnost, da v Kočevju sicer ostaja opravljanje zaključnega izpita iz praktičnega dela usposabljanja voznikom motornih koles kategorije A1, ukinja pa se A2 in A, saj gre tu za enake infrastrukturne pogoje in enak verificiran program usposabljanja bodočih voznikov,” so zapisali.

Župani so opozorili, da bodo stroški dostopa oziroma prevoza do izpitnih točk in izguba časa za prebivalce njihovih občin bistveno večji, kot so bili do sedaj. Najbližja mesta, ki bi omogočala opravljanje izpitov, bi bila namreč Ljubljana, Postojna ali Novo mesto, tako da bi se morali kandidati iz Ribnice namesto sedanjih 18 km do Kočevja voziti 45, 55 ali 60 km daleč, kandidati iz Sodražice in Loškega Potoka pa z izjemo Postojne sicer še dosti dlje.

„Splošni kriteriji za določanje spodnje meje infrastrukturne opremljenosti kraja, ki zadostuje za izvedbo praktičnega dela izpita za določeno kategorijo motornih vozil, niso utemeljen in vzdržen argument za ukinjanje izvajanja izpitov iz praktičnega dela usposabljanja kandidatov omenjenih kategorij na našem območju,” so zapisali po navedbi, da je infrastruktura na njihovem območju za usposabljanje voznikov tovornih motornih vozil in voznikov motornih koles zelo zahtevna. Ceste so namreč ozke z veliko nevarnimi ovinki, vzponi in spusti, prav na takšnih cestah, na katerih se učijo voziti njihovi kandidati, pa tudi prihaja do največ nesreč motoristov, in ne, kot so zapisali, na večpasovnih cestah denimo v centru Ljubljane.

‹ nazaj

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava