23.11.2014 | 10:15 | Besedilo in fotografije: Mitja Pungarčič
Portorož - Sporto 2014, najpomembnejšo konferenco o športnem marketingu v regiji, ki je v četrtek in petek potekala v Portorožu, so obeležili tudi trije predstavniki iz Posavja in Dolenjske. Organizatorji so bili posebej zadovoljni s predstavitvijo AMD Krško, saj so z njim prvič dobili udeleženca iz panoge moto-športa.
Krški klub je v Portorožu že začel s trženjskimi in promocijskimi aktivnostmi za Veliko nagrado Slovenije, dirko serije Speedway Grand Prix, ki jo bodo gostili septembra prihodnje leto. S svojimi športnimi produkti so se predstavile tudi Terme Čatež, Zavarovalnica Tilia pa je za sponzorski projekt ljubljanskega maratona, Predani korakom, prejela posebno nagrado.
Razstavni prostor AMD Krško je pritegnil precej pozornosti, saj so poleg panojev in videoposnetkov atraktivnih voženj vanj postavili tudi dva motorja. Prvega je pripeljal njihov član, mladinski državni prvak Žiga Kovačič, drugega pa najboljši slovenski voznik in peti v letošnji seriji SGP Ljubljančan Matej Žagar.
Prvič so se konference udeležile Terme Čatež, ki so predstavile paleto storitev, ki jih že nekaj časa nudijo športnikom. Med drugim smo izvedeli, da pripravljajo nov talno ogrevan in osvetljen vadbeni prostor za nogomet.
Enajsta konferenca Sporto je sicer postregla s kopico uglednih predavateljev, med katerimi sta izstopala »oče« sodobnega športnega marketinga Britanec Patrick Nally in globalni direktor blagovne znamke Adidas Thomas van Schaik.
Galerija (21)
Slika 1: AMD Krško in Terme Čatež prvič na Sportu
Slika 2: AMD Krško in Terme Čatež prvič na Sportu
1/21: sporto_01
2/21: sporto_02
3/21: sporto_03
4/21: sporto_04
5/21: sporto_05
6/21: sporto_06
7/21: sporto_07
8/21: sporto_08
9/21: sporto_09
10/21: sporto_10
11/21: sporto_11
12/21: sporto_12
13/21: sporto_13
14/21: sporto_14
15/21: sporto_15
16/21: sporto_16
17/21: sporto_17
18/21: sporto_18
19/21: sporto_19
20/21: sporto_20
21/21: sporto_21
Povezane objave
Ocene komentarjev