gospodarstvo

Lisca v prvih desetih mesecih s tri odstotke večjo prodajo

24.11.2014 | 14:40 | STA, M. M.

Foto: Alain Gil-Gonzales, arhiv DL

Foto: Alain Gil-Gonzales, arhiv DL

Sevnica - Skupina Lisca, ponudnik predvsem ženskega perila in kopalk svojih blagovnih znamk, ki zaposluje približno 650 ljudi, je v prvih desetih mesecih ustvarila 26,3 milijona evrov prihodkov od prodaje, kar je tri odstotke več kot v enakem obdobju lani. Čisti dobiček naj bi po načrtih do konca leta znašal dva milijona evrov.

Generalni direktor Lisce Goran Kodelja je povedal, da skupina posluje skladno z načrti, ob koncu leta pa naj bi lanske prihodke presegli za tri do štiri odstotke. Liscin dobiček pred obrestmi, davki, depreciacijo in amortizacijo (EBITDA) naj bi znašal nekaj več kot štiri milijone evrov, je dodal.

Stanje na trgu je sicer označil za negotovo. Previdnost pri nakupih oz. pri mali potrošnji vpliva tudi na kazalce prodaje v modni in oblačilni industriji, je pojasnil in kljub padcu kupne moči za prihodnje leto napovedal rast na strateških trgih Nemčije, Italije in Nizozemske.

Danes tudi ne moremo več govoriti o krizi, temveč gre za stanje, ki bo ostalo podobno sedanjemu, in ki se mu je treba prilagoditi, je opozoril.

Skupina Lisca, ki na domačem trgu proda približno petino svojih izdelkov, je letos nadaljevala s širjenjem svoje prodajne mreže. V Sloveniji, kjer beležijo nadpovprečno dobro stopnjo rasti, imajo sedaj 25 svojih in franšiznih prodajaln ter v drugih državah še približno sto.

Na trgih nekdanjih jugoslovanskih republik Lisca tako glavnino svojih izdelkov proda v lastnih in franšiznih enotah. Hkrati okrepljeno deluje na drugih in evropskih trgih.

Prodajo povečujejo v Italiji, Nemčiji in Nizozemski oz. na zahodu, kjer jim je šlo letos bolje, slabše pa jim je šlo v Rusiji, kar direktor pripisuje padcu ruskega standarda.

Prodajajo tudi na Češkem in v Turčiji. V Nemčiji so letos prodali že 15 odstotkov svojih izdelkov, od 12 do 15 odstotkov pa so prodajo povečali v Italiji in na Nizozemskem.

Na Češkem oz. v Pragi, kjer so predlani ustanovili svojo hčerinsko družbo, imajo dve lastni prodajalni. Večji preboj pa načrtujejo predvsem izven domovine, kjer je prodaja že sedaj dobra, in balkanskih držav, kjer bi radi zadržali njeno zdajšnjo raven.

Nove trgovine so letos odprli v Makedoniji in BiH. Zaradi novih odprtij se je nekoliko povečalo število njihovih zaposlenih, ki pa ostaja na ravni približno 650. Sicer bodo število svojih zaposlenih zviševali predvsem zaradi odpiranja novih trgovin, je še povedal Kodelja.

Skupino Lisca, ki se uvršča v modno industrijo, poleg krovnega sevniškega podjetja sestavljajo še sevniško hčerinsko podjetje Inplet, Liscino proizvodno podjetje v Srbiji ter njene prodajne hčerinske družbe v Zagrebu, Beogradu, Sarajevu, Skopju, Münchnu in Pragi.

‹ nazaj

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava