gospodarstvo

V Revozu tudi letos praznični kolektivni dopust

22.12.2014 | 12:40 | STA, M. M.

Foto: B. B., arhiv DL

Foto: B. B., arhiv DL

Novo mesto - Zaposleni v novomeškem Revozu bodo letošnjo proizvodnjo končali s sredino popoldansko izmeno. Nočne izmene, ki je svoje delo nadomestila že zadnji konec tedna, na predpraznični večer ne bo. Revozova proizvodnja bo v celoti vnovič stekla 12. januarja zjutraj, ko jo bodo v celoti zagnali tudi v montažnem oddelku.

V Revozu so še povedali, da bodo že teden pred 12. januarjem v vseh tovarniških obratih potekala posamezna in določena dela, v proizvodnih obratih pa postopen zagon delov proizvodnje, ki so potrebni pred zagonom celotne montaže.

V tej novomeški avtomobilistični tovarni so sicer v začetku decembra letos začeli s polovično nočno izmeno, pred tem pa maja s serijsko proizvodnjo novega modela twinga in štirisedežnega smarta. Hkrati so za potrebe in povečanje proizvodnje v treh zaposlitvenih valih na novo zaposlili skoraj tisoč ljudi.

Do začetka decembra so izdelovali 600 vozil na dan, kar je polna zmogljivost dveh izmen, z dodatno polovično nočno izmeno pa so dnevno proizvodnjo v nekaj dneh po njeni uvedbi povečali na 800.

Da bi dosegli proizvodnjo 800 vozil dnevno, so sicer načrtovali do konca leta, a so jo, kot je rekel član uprave Revoza Franci Bratkovič, dosegli že v prvih decembrskih dneh. Dodal je še, da si v Revozu, kljub temu, da so dolgoročne napovedi v avtomobilski industriji nehvaležne, prihodnje leto obetajo dober izid.

V novomeški tovarni so pred uvedbo dodatne polovične nočne izmene izdelovali v približno dveh tretjinah model novega twinga in v približno tretjini model novega štirisedežnega smarta.

S tako obsežnim zaposlovanjem, ki je povezano z občutno povečanim obsegom poslovanja, pa je Revoz znatno prispeval k znižanju stopnje brezposelnosti v regiji. Hkrati je povečal svoj delež v slovenskem izvozu in se vnovič uvrstil med največja podjetja v državi, so še poudarili v Revozu.

V Revozu so za izdelavo novih avtomobilskih modelov med drugim zgradili novo proizvodno linijo, ki je del investicijskega projekta Edison, oz. projekta proizvodnje novega twinga in vozil Daimlerjeve znamke Smart. Projekt je stal 450 milijonov evrov, slovenska država pa je zanj predvidela 22,5 milijona evrov subvencij.

‹ nazaj

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava