gospodarstvo

Skupina TPV si obeta skoraj dve petini boljši letni izid

22.12.2014 | 17:15 | STA, M. M.

ilustrativna slika (Foto: B.D.G., arhiv DL)

ilustrativna slika (Foto: B.D.G., arhiv DL)

Novo mesto - Prodaja novomeške družbe TPV, dobaviteljice avtomobilske industrije, ki v svoji skupini zaposluje dobrih tisoč ljudi, je v prvih devetih mesecih dosegla 97 milijonov evrov, kar je 13 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Dobiček iz poslovanja skupine se je povečal za 49 odstotkov, hkrati so v vseh svojih podjetjih izboljšali čisti dobiček.

Iz TPV so sporočili, da si na ravni skupine ob koncu leta obetajo prodajo v višini 126 milijonov evrov in hkrati za 39 odstotkov boljši poslovni izid od lanskega. Navedene obete pa so pripisali letošnjim ukrepom in med drugim prodaji lastnega deleža v povezani družbi TPV Johnson Controls.

Glede števila zaposlenih so navedli, da so imeli v skupini ob koncu novembra 926 zaposlenih, skupaj z najemnimi delavci pa 1071. V matični novomeški družbi so imeli zaposlenih 713, skupaj z najemnimi delavci pa 858 ljudi. Večjih sprememb glede števila zaposlenih ne predvidevajo, so dodali.

Sicer pa v TPV prihodnje leto pričakujejo nadaljnjo stabilizacijo trga in s tem rahlo rast povpraševanja. Napovedali so še, da računajo, da bodo prihodnje leto poslovali skladno z zastavljenimi načrti, ki predvidevajo nadaljnjo krepitev donosnosti in obsega poslovanja.

Po podatkih družbe je TPV na globalnem trgu delujoče podjetje, ki se v zadnjih letih vse bolj uveljavlja kot razvojni dobavitelj avtomobilske industrije. Skupino poleg matičnega sestavljajo še hčerinska podjetja - TPV Avto, TPV Center, TPV Prikolice in TPV Šumadija.

Produktni programi skupine so povezani v dveh poslovnih oddelkih, AvtoIN in Vozila. V prvem razvijajo in izdelujejo sklope karoserij ter podvozij, avtomobilske sedeže, njihove dele in tesnila motorjev. Oddelek Vozila pa povezuje proizvodnjo lahkih tovornih prikolic, prodajo novih in rabljenih vozil ter program celovitih storitev za njihove uporabnike.

TPV sodeluje z avtomobilskimi proizvajalci in sistemskimi dobavitelji, kot so BMW, Daimler, Renault-Nissan, Volkswagen Brose, Faurecia in drugi. Svoje izdelke dobavlja v Evropi, Severni in Južni Ameriki, Južni Afriki ter na Kitajsko. Družba je sicer na področju strateške prodaje pretežni del svoje letošnje dejavnosti usmerila v povečevanje obsega poslovanja.

V družbi skladno s svojimi strateškimi načrti krepijo svoj tržni položaj kot razvojni dobavitelj v avtomobilski industriji na področju karoserij, podvozij in sedežev, so še sporočili iz TPV.

V TPV so se z bankami upnicami aprila dogovorili o refinanciranju posojil. Podjetje je s tem dobilo dobro osnovo za svoje prestrukturiranje, hkrati so si zagotovili dolgoročno posojilo za obratni kapital in prerazporeditev svojih finančnih obveznosti, so maja pojasnili v vodstvu družbe.

‹ nazaj

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava