gospodarstvo

V igri za Pekarno Grosuplje le še Mozetičev Don don?

1.4.2015 | 09:35 | M. M.

Ena od blagovnih znamk Don dona je Tvojih 5 minut. (Foto: spletna stran Don don)

Ena od blagovnih znamk Don dona je Tvojih 5 minut. (Foto: spletna stran Don don)

Metlika - Po poročanju Dela se konzorcij prodajalcev Žita pogaja z dvema najboljšima ponudnikoma, medtem ko je za Pekarno Grosuplje en sam kandidat- to naj bi bil metliški Don don.

Direktor Don dona Aleš Mozetič je za omenjeni časnik potrdil, da je izbran v nadaljnji pogajalski postopek za nakup grosupeljske pekarne. Do pred časom je bilo podjetje tudi med potencialnimi kupci Žita, a so konkurenti ponudili bistveno višjo ceno. V igri naj bi bila le še Podravka in finančni sklad PME Capital.

Don don je že sedaj poslovni partner Mercatorja, ki prodaja Pekarno Grosuplje. Je njegov dobavitelj v celotni prodajni mreži na Balkanu, tja proda do osem odstotkov proizvodnje. Podrobnosti o sinergijah z grosupeljsko pekarno bo Mozetič razkril po sklenitvi posla. »Kdaj bo to, bo odvisno od prodajalca. Kar zadeva nas, bi bilo zelo hitro,« je dejal za Delo. V medijih so posel ocenili na okoli 30 milijonov evrov.

‹ nazaj

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava