gospodarstvo

Legenda se poslavlja, izdelali zadnjega clia II

5.5.2015 | 12:05 | M. M., foto: Revoz

Legenda se poslavlja, izdelali zadnjega clia II
Legenda se poslavlja, izdelali zadnjega clia II
Legenda se poslavlja, izdelali zadnjega clia II

Novo mesto - Včeraj je s proizvodnih trakov novomeškega Revoza zapeljal zadnji clio druge generacije, ki so ga v dolenjski prestolnici izdelovali od marca leta 1998. V več kot 17 letih je v tovarni tako nastalo skupaj 1.490.607 omenjenih vozil.

Kot so danes sporočili iz Revoza, je proizvodnja clia druge generacije stekla sočasno z drugima dvema Renaultovima tovarnama – francoskim Flinsom in španskim Valladolidom, kar je bilo prvič v zgodovini, saj je pred tem Renault Revozu zaupal proizvodnjo že uveljavljenih modelov. S cliom II se je tovarna močno posodobila, predvsem robotizirala. Z njim se je začelo obdobje velike rasti, ko so zaradi velikega povpraševanja na trgu uvedli nočno izmeno (stalna nočna izmena je bila takrat velika novost v slovenskem prostoru), prvič presegli magično številko 100.000 izdelanih vozil na leto, med prvimi tako v Sloveniji kot v Renaultu pridobili okoljski certifikat ISO 14001 itd.

»Clio II je za zgodovino Revoza izrednega pomena, z njim smo dosegli največji razvoj in številne rekorde. Pomembno je, da na tej poti konkurenčnosti in učinkovitosti vztrajamo tudi v bodoče,« je ob tem povedal predsednik uprave Revoza Patrice Haettel.

Clio II je dolga leta neutrudljivo vztrajal na evropskem tržišču, tudi potem ko ga je izdelovala samo še novomeška tovarna in so se na evropskem trgu pojavile nove generacije tega modela. Zaradi nove evropske zakonodaje pa ga od začetka leta 2013 dalje na evropskem trgu ni bilo več mogoče prodajati, medtem ko je bilo povpraševanje na severnoafriškem trgu še vedno veliko. Prav ta trg, predvsem Alžirija, je pozitivno presenetil in še za nekaj let podaljšal proizvodnjo omenjenega modela. Clio II je presegel vse svoje komercialne načrte in se iz Revoza ponosno poslavlja, posebno različico clia II - clio mio pa izključno za lokalno tržišče še vedno izdelujejo v tovarni Cordoba v Argentini, so še zapisali v sporočilu za javnost.

‹ nazaj

Komentarji (2)

5.5.2015Oceniiii 
bistveno vprašanje. kaj bodo delali zdej in predvsem ali bo obseg enak (beri št. zaposlenih ipd)? odkar revoz ni več (deloma) v državnih rokah, lahko delajo čisto po svoje..
6.5.2015Oceni555555 
@iii: Clia zadnje čase ni bilo veliko. Bila so vmesna obdobja, ko ga sploh ni bilo na liniji. Odvisno od povpraševanja. Zdaj se je pač za toliko povišalo število Smartov in Twingov, nič posebnega.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava