gospodarstvo

Lisca prodajo kopalk in perila ohranja na lanski ravni

7.7.2015 | 10:05 | STA, M. M.

Lastnik Lisce Dari Južna in generalni direktor podjetja Goran Kodelja na praznovanju 60-letnice Lisce konec junija letos. (Foto: Mediaspeed)

Lastnik Lisce Dari Južna in generalni direktor podjetja Goran Kodelja na praznovanju 60-letnice Lisce konec junija letos. (Foto: Mediaspeed)

Lisca je jubilej obeležila z gala modno revijo v Portorožu. (Foto: Mediaspeed)

Lisca je jubilej obeležila z gala modno revijo v Portorožu. (Foto: Mediaspeed)

Sevnica - Prodaja skupine Lisca, ponudnice predvsem ženskega perila in kopalk lastnih blagovnih znamk, je bila zaradi slabše prodaje hčerinskega Inpleta ob polletju za štiri odstotke manjša od primerljive lanske. Prodaja kopalk in perila je bila medtem ob polletju enaka lanski.

Generalni direktor Lisce Goran Kodelja je povedal, da je Inplet, ki se ukvarja s pletivi, ob poletju prodal za približno 17 odstotkov manj kot v enakem lanskem obdobju, pri prodaji svojega osnovnega programa pa je Lisca ohranila lanske prodajne rezultate. Skupaj so tako ustvarili 15,5 milijona evrov prometa oz. približno pol milijona manj kot enakem lanskem obdobju.

Glede dobička je dejal, da je ta zaradi sezonske prodaje kopalk cikličen. Sicer pa ob koncu leta pričakujejo 2,6 milijona evrov čistega dobička oz. približno petino več kot lani in bruto dobiček iz poslovanja (EBITDA) v znesku 4,2 milijona evrov. Kot pričakujejo, bo Inplet svoj izpad do konca leta nadoknadil, sicer naj bi letošnja prodaja lansko presegla za nekaj odstotkov, je napovedal.

Skupina Lisca, ki v matični in hčerinskih družbah v sedmih državah zaposluje 700 ljudi, je na stabilnem domačem trgu lani zabeležila sedemodstotno rast prodaje, veseli jih tudi, da so v državah nekdanje Jugoslavije oz. na svojih tradicionalnih trgih na Hrvaškem, v Srbiji in BiH letos ohranili rast prodaje. Opazno boljše prodajajo predvsem na Hrvaškem.

Bolj previdni so na ruskem, predvsem zaradi padca rublja opešanem in nestabilnem trgu, kjer se trudijo obdržati lansko raven prodaje. Kljub vsemu nameravajo v Rusiji, ki jo uvrščajo med svoje strateške trge, vztrajati, po potrebi vlagati in čakati na boljše čase.

Največjo rast prodaje oz. do 15 odstotkov pričakujejo na svojih drugih strateških trgih, predvsem v Italiji, na Nizozemskem in tudi v Avstriji. V Nemčiji so prodajni izidi nekoliko slabši od načrtovanih, prodajajo pa tudi na Češkem in v Turčiji.

Lisca, ki na domačem trgu proda približno petino svojih izdelkov, je lani nadaljevala s širjenjem prodajne mreže. V Sloveniji ima zdaj 25 svojih in franšiznih prodajaln ter v drugih državah še približno sto. Sicer so s širjenjem svoje prodajne mreže v glavnem končali in bodo nove trgovine odpirali le še priložnostno.

Aprila so okrepili ponudbo v svoji lani odprti trgovini na Stritarjevi ulici v Ljubljani, kjer so vse zgornje nadstropje oz. približno 130 kvadratnih metrov namenili izključno prodaji kopalk. Za odprtje novih večjih trgovin v okviru večjih trgovskih središč pa se dogovarjajo v Zagrebu in Pragi.

Z njihovim odprtjem je povezano nekaj novih delovnih mest, sicer pa v Lisci, ki je junija praznovala 60-letnico delovanja, števila zaposlenih načeloma ne bodo spreminjali. V Sloveniji jih imajo skupaj z nekaj več kot 50 delavci invalidskega podjetja Inde zdaj zaposlenih približno 280, preostalih 420 je zaposlenih v tujini, je še povedal Kodelja.

Skupino Lisca, ki se uvršča v modno industrijo, poleg matičnega sevniškega podjetja sestavljajo še sevniško hčerinsko podjetje Inplet, Liscino proizvodno podjetje v Srbiji ter njene prodajne hčerinske družbe v Zagrebu, Beogradu, Sarajevu, Skopju, Münchnu in Pragi.

‹ nazaj

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava