gospodarstvo

Za Dano letošnje poletje ugodno

27.7.2015 | 15:00 | STA, M. M.

Direktor Dane Marko Hren (Foto: J. S., arhiv DL)

Direktor Dane Marko Hren (Foto: J. S., arhiv DL)

Mirna - Mirnska Dana je ob polletju prodala za približno 6,65 milijona evrov pijač in s tem za dva odstotka presegla primerljivo lansko in načrtovano prodajo. Na domačem trgu so prodali za 4,5 odstotka manj kot v lanskem polletju, hkrati pa se je njihov izvoz povečal skoraj za petino. Največ so prodali vode, predvsem pa jim je šlo na roko vroče poletje.

Direktor Dane Marko Hren je povedal, da dobro prodajo pričakujejo tudi v letošnjem izredno vročem juliju. Njihov tržni promet se je sicer okrepil predvsem pri prodaji vode, hkrati pa se je prodaja sokov in sirupov oslabila, je dodal.

Danin polletni dobiček je bil približno enak primerljivemu lanskemu oz. nekaj več kot 200.000 evrov, z njim pa so za približno dve petini presegli svoje načrte. V družbi sicer letos načrtujejo približno triodstotno rast in nekaj manj kot 14,4 milijona evrov prodaje ter dobiček na ravni lanskega oz. približno 350.000 evrov čistega dobička.

V Dani, kjer so po desetih letih lani spet zaposlovali, so letos zaposlili šest novih delavcev, vseh skupaj imajo zdaj približno 100. Lani so začeli tudi 2,5 milijona evrov vredno naložbo nove linije za polnjenje sokov in nektarjev v večslojno kartonsko embalažo, ki jo bodo letos končali, in v posodobitve proizvodnje polizdelkov. Prve izdelke z nove linije so začeli prodajati aprila.

Prve večje učinke te nove naložbe pričakujejo konec leta in prihodnje leto. V jeseni pa načrtujejo posodobitev in povečanje svojih proizvodnih zmogljivosti za izdelavo polizdelkov, za kar bodo namenili približno pol milijona evrov. Del te naložbe bi radi pokrili z evropskim denarjem in še čakajo na objavo razpisa, je dejal direktor.

Dana je lani 73 odstotkov svojih izdelkov prodala na domačem trgu, razliko pa na Hrvaškem in Slovaškem ter v Italiji, Rusiji, na Kitajskem in v ZDA. S svojimi polizdelki oz. sirupi je tudi vse bolj zastopana na Hrvaškem, v BiH, Srbiji in Makedoniji ter na Kosovem. Glede na družbino petletno strategijo bi radi izvoz povečali na 30 odstotkov.

Na področju prodaje negaziranih voda je Dana v Sloveniji lani dosegla približno 16-odstotni delež, ta pa je letos zrasel na približno petino.

Dana je lani začela izdelovati nekaj novih pijač, med novostmi so negazirana brezalkoholna pijača Dana Fruty, prenovljena blagovna znamka sadnih sirupov, Danini sirupi, izdelani brez dodatka sladkorja oz. s stoodstotnim deležem sadja, in voda Dana Zero s sokom brez dodanega sladkorja, je še povedal Hren.

‹ nazaj

Komentarji (2)

27.7.2015Ocenitine 
Vse pohvale podjetju DANA. Trudijo se , vsaka jim čast.Tudi za reklamo investirajo veliko me pa zanima , kje prodajo toliko vode. Pri gostincih na Dolenjskem sigurno ne, ker vsi "žabarji" , gorenjci in štajerci pijejo vodo iz pipe. lppmm
29.7.2015Ocenimikroval 
pa kateri si ti butasti butec, daj seri na svojem gnoju

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava