posavje

Brežičani reorganizirali občinsko upravo

8.2.2016 | 12:15 | STA, M. Ž.

Foto: M. L, Arhih DL

Foto: M. L, Arhih DL

Brežice - V Občini Brežice so januarja končali reorganizacijo tamkajšnje občinske uprave, ki so jo občinski svetniki potrdili oktobra lani. Pri omenjeni reorganizaciji so ohranili dozdajšnje število zaposlitev, občina pa namerava z drugačno organiziranostjo okrepiti učinkovitost ter pospešiti izvajanje svojih nalog in pristojnosti.

Brežiški župan Ivan Molan je povedal, da reorganizirani oddelki občinske uprave od začetka meseca delujejo po novem in da so njihovi vodje prevzeli svoje naloge. Delo na občini teče nemoteno, za občane pa večjih sprememb ni, je še dodal.

Z brežiške občine so sporočili, da so se omenjene reorganizacije lotili zaradi spremenjenega dela in spremenjenih nalog lokalne samouprave. Glede na področje dela pa so občinsko upravo dopolnili za eno enoto oz. z županovim kabinetom.

Občinska uprava je zdaj organizirana v sedem enot, poleg županovega kabineta jo sestavljajo še oddelek za pravne in splošne zadeve, oddelek za družbene dejavnosti, gospodarstvo, kmetijstvo in razvoj, oddelek za investicije, občinsko premoženje in javna naročila, oddelek za komunalno infrastrukturo in gospodarske javne službe, oddelek za prostor ter oddelek za finance in računovodstvo.

Navedli so tudi, da županov kabinet vodi direktorica občinske uprave Irena Rudman, oddelek za pravne in splošne zadeve Barbara Šoba, oddelek za družbene dejavnosti, gospodarstvo, kmetijstvo in razvoj Patricia Čular, oddelek za investicije, občinsko premoženje in javna naročila Anica Hribar, oddelek za komunalno infrastrukturo in gospodarske javne službe Alenka Laznik, oddelek za prostor Urška Klenovšek ter oddelek za finance in računovodstvo Aleksander Denžič.

Zaradi reorganizacije je prišlo tudi do sprememb razporeditve nekaterih oddelkov in zaposlenih v občinski stavbi. Ker oznak na pisarnah in usmerjevalnih napisov še niso zamenjali, pa občane opozarjajo, da se lahko o novi organiziranosti občinske uprave podučijo v občinski pisarni ali na občinski spletni strani.

Sicer pa omenjena posavska občina z reorganizacijo dela in notranjih organizacijskih enot sledi svoji viziji zagotovitve najboljših možnih pogojev za razvoj in visoko kakovost bivanja svojih občanov, so še sporočili z brežiške občine.

‹ nazaj

Komentarji (2)

10.2.2016Ocenijanez 
V organizaciji OU ni nič izvirnega. Je pa zanimiva sestava vodij. Verjetno, da gre za "napredovanja" kot je to običajno v JS. Zdaj bo verjetno vse drugače...
10.2.2016Ocenijure 
plače so si popravli, da bojo več zapravli...

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava