posavje

Jeseni predstavitev predloga srednjega dela tretje osi

14.7.2016 | 08:50 | B. B.

Jeseni predstavitev predloga srednjega dela tretje osi
Foto: B. B.

Foto: B. B.

Zidani Most - Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič se je včeraj na delovnem sestanku z župani Sevnice, Radeč, Hrastnika in Laškega pogovarjal o umeščanju srednjega dela trase tretje razvojne osi med Celjem in Novim mestom.

Kot je na srečanju poudaril sevniški župan Srečko Ocvirk, je slaba cestna povezava največja ovira za gospodarski razvoj njihove občine, poleg tretje razvojne osi pa bi potrebovali tudi izboljšave obstoječega omrežja državnih cest. To je, kot so včeraj poudarili župani, prav zaradi govorjenja o tretji osi, glede katere pa še ni bilo narejenega skoraj nič, že dalj časa na  stranskem tiru.

Ocvirk je kot največjo težavo izpostavil cesto proti Celju, konkretno odsek skozi Zidani Most, ki je za številne tovornjake neprevozen, slaba pa je tudi povezava Sevnice proti Trebnjemu, prek katerega vodi pot v Ljubljano.

Gašperšič je glede srednjega dela tretje osi dejal, da v okviru ministrstva trenutno  poteka optimizacija t.i. srednje variante (Celje-Laško-Zidani Most-Radeče-Brunk-Tržišče-Šmarješke Toplice-Novo mesto), ki je bila leta 2008 izbrana za najprimernejšo (ocenjena vrednost 900 milijonov evrov).

"V jeseni bomo javno predstavili to rešitev in upam, da bo državni prostorski načrt sledil tej varianti," je povedal minister. Po najbolj optimističnem scenariju bi vlada državni prostorski načrt za srednji del tretje razvojne osi lahko sprejela v roku enega leta, je dodala generalna direktorica direktorata za infrastrukturo Darja Kocjan.

Glede ozkega grla v Zidanem Mostu pa je predstavnik direktorata za infrastrukturo povedal, da so tik pred objavo razpisa za izdelavo projektne dokumentacije za obnovo ceste Hrastnik-Zidani Most in da bi, če bo zagotovljen denar, z deli lahko začeli leta 2019.

Prav zagotavljanje virov financiranja pa lahko vse te načrte še močno zaplete, saj, kot je opozoril minister Gašperšič, viri za razvoj cestnega omrežja po letu 2018 niso več zagotovljeni oz. določeni.

‹ nazaj

Galerija (5)

tretja os 01
tretja os 02
tretja os 03
tretja os 04
tretja os 05

Komentarji (1)

25.7.2016OceniFranc 
Prav bi bilo, da se že premakne stvari in izvede pretočnost, ki se glede na že obstoječi promet, stanje komunikacij, razvoj, pritiče tej povezavi. Za rešitev pa se mi zdi, da je ena dobra možnost, če se bo dobro pretehtalo, da se izvede s tunelom, povezava most čez Savo-Radeče, do kamnoloma Zidani most, prečkanje proge in Savinje z dvema nadvozoma. Je za razmisliti. Vsa ostala cestna infrastruktura se podredi potem tej rešitvi. Seveda so še druge možnosti, ampak s tem posegom je zagotovljen material in se ne posega v železnico oz mostove, ki so pod sp. varstvom. Upam, da bodo ljudje prišli na predstavitve in povedali kaj je rešitev, kaj je sprejemljivo. Glede na to, da je dana obljuba ministra, je prav, da smo aktivni in da smo aktivni.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava