Ljubljana - Stranka Trs je zoper ministra za infrastrukturo Petra Gašperšiča zaradi suma nevestnega dela v službi in možnega oškodovanja javnih sredstev v povezavi z gradnjo južnega dela 3. razvojne osi vložila kazensko ovadob
Gašperšič naj bi po mnenju Trsa oškodoval javna sredstva s prerazporeditvijo namenskih sredstev za izdelavo projekta za gradbeno dovoljenje za predor pod Gorjanci in opustitve potrebnih opravil za pridobivanje projektne dokumentacije na podlagi leta 2012 sprejetega državnega prostorskega načrta.
"Za to je predvideno 36 milijonov kohezijskih sredstev, gradbena dovoljenja morajo biti pravnomočna do leta 2018, sicer bodo evropski kontrolorji preusmerili sredstva na druge projekte, ki bodo ta dovoljenja imeli," je na današnji novinarski konferenci v Ljubljani poudaril podpredsednik stranke Gorazd Marinček.
Ob tem je opozoril, da bo tamkajšnji Revoz z januarjem razširil proizvodnjo, s čimer se bo število tovornjakov povečalo za okoli 15 odstotkov, že sedaj pa so na tej cesti veliki zastoji.
Gašperšič ovadbe ni želel posebej komentirati, ker je še ni videl. "Nisem še videl, kaj bodo v tej, iz naslova absurdni, obtožbi povedali. Raje bom to komentiral na koncu, ko se bo izkazalo, kaj je na stvari," je povedal Gašperšič na dogodku ob začetku Evropskega tedna mobilnosti v Ljubljani.
sem rekel, da bi bila za začetek ena cev pod Gorjanci zadovoljiva rešitev, ampak ne, hočete obe hkrati...figo...leta 2030 je optimističen rok za začetek vrtanja..
Za samo prebivalstvo Bele krajine bi bila ena cev zadosti, saj je po statističnih podatkih belokranjcev okoli 30.000, če številke ne lažejo. Problem prestavlja po mojem tranzitni promet Hrvati in Bosanci, zaradi tega se številke povečajo.
Kaj ima veze, koliko cevi bi šlo (čeprav zožanja ipd najbrž tudi niso ravno smiselna)? Če res drži, da je miniral upravne postopke in da bo tako regija ostala brez denarja in verjetno potem tudi samega projekta, potem je čisto prav, da se začnejo postopki proti njemu, ker je škoda nepovratne sigurno za nekaj naslednjih desetletij.
vsekakor moramo vztrajati na izvršitvi minimuma, ki je po projekcijah realen...prva cev najkasneje leta 2030...druga cev pa najkasneje do 2047...dolgoročni planski in prostorski dokumenti kažejo v dobro smer...le vzrajati moramo pri njihovi izvedbi..
Čez 14 in 31 let?? Kaj vam pa je? Komu naj bi bilo to namenjeno leta 2047? A morda arabcem, nas ki bomo to plačevali takrat več ne bo...
Ta predor bi moral biti v naslednjih 5-7 letih. To je čisto normalen rok, jasno v normalnih družbag ...
točno tako, povezave rabimo takoj, ne čez 30 ali 50 let. in zakaj bi moral dars/država viset zraven? bom pač imel še eno nalepko na šipi za tistega avtrijca, rusa ali američana, ki mi bo cesto nardil v 5 letih, tako kot sosedom. konc problema..
Komentiraj prispevek
Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.
Ocene komentarjev