Kdo bo dolenjsko-posavska gazela?

26.9.2016 | 16:30

Infotehna je lani že drugič v zadnjem desetletju prejela naziv dolenjsko-posavske gazele, direktor podjetja pa je tudi po preimenovanju ostal Elvis Paćelat. (Foto: B. B., arhiv DL)

Infotehna je lani že drugič v zadnjem desetletju prejela naziv dolenjsko-posavske gazele, direktor podjetja pa je tudi po preimenovanju ostal Elvis Paćelat. (Foto: B. B., arhiv DL)

Novo mesto - V četrtek bodo v Novem mestu izbirali gazelo dolenjsko-posavske regije. Letos so za naziv najhitreje rastočega podjetja naše regije nominirani Amplexor Adriatic, Iskra PIO in REM.

Kot poroča Dnevnik, ki izbor Gazel tudi prireja, nominirane gazele uspešno osvajajo globalne trge tako na področju visokotehnološke podpore farmaciji kot na področju gradbeništva.

Podjetje AMPLEXOR Adriatic, nekdaj INFOTEHNA skupina, se ukvarja z rešitvami za upravljanje dokumentov in procesov v elektronski obliki predvsem za farmacevtsko industrijo, del mednarodne skupine AMPLEXOR International, ki ima več kot 1500 zaposlenih po vsem svetu, pa so od maja 2014. AMPLEXOR Adriatic, ki ga od leta 2011 vodi Elvis Paćelat, je lansko leto sklenil s 6,5 milijona evrov prometa od prodaje, kar je 16-odstotna rast glede na leto prej, ko je ustvaril 5,67 milijona evrov. Zaposloval je 64 ljudi. Podjetje ima zelo visok kazalnik verjetnosti preživetja, saj znaša kar 99 (največ je 100).

Drugo nominirano podjetje – Iskra PIO – ima sedež v Šentjerneju. Podjetje, ki ga vodi Andraž Rumpret, je specializirana za čiste prostore in naprave brez prašnih delcev. Izvozijo dobro polovico izdelkov, podjetje pa je lani ustvarilo kar 9,2 milijona evrov prihodkov, zaposlovalo 92 je ljudi, kazalnik verjetnosti preživetja pa znaša kar 95.

Trebanjski REM, ki ga vodi Igor Kastelic, pa je specializirano za bivalne kontejnerje, mobilne hiške in modularne enote. V zadnjem leto veliko energije namenjajo zaposlenim, saj so sredi leta skoraj podvojili proizvodne zmogljivosti in zato pospešeno zaposlovali. Podjetje, ki okrog 80 odstotkov izdelkov in storitev proda v tujino, je lani z 225 sodelavci ustvarilo 30,2 milijona evrov skupnih prihodkov, za letos pa spet napovedujejo 20-odstotno rast ter več kot 240 redno zaposlenih sodelavcev in okoli 20 agencijskih delavcev, še poroča Dnevnik.

J. S.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava