kočevsko-ribniško

Podpisali pogodbo o nadaljevanju gradnje železniške proge do Kočevja

30.9.2016 | 15:20 | M. L.-S.

Proga do Kočevja bo zgrajena leta 2018. (Foto: M. L.-S.)

Proga do Kočevja bo zgrajena leta 2018. (Foto: M. L.-S.)

Pogodbo o dokončanju že leta 2008 začete modernizacije železniške proge Grosuplje- Kočevje sta podpisala direktor Direkcije RS za infrastrukturo Damir Topolko (desno) in direktor podjetja Kolektor Kolling, d.o.o, Tine Vadnal. (Foto: M. L.-S.)

Pogodbo o dokončanju že leta 2008 začete modernizacije železniške proge Grosuplje- Kočevje sta podpisala direktor Direkcije RS za infrastrukturo Damir Topolko (desno) in direktor podjetja Kolektor Kolling, d.o.o, Tine Vadnal. (Foto: M. L.-S.)

Kočevje - Direktor Direkcije RS za infrastrukturo Damir Topolko in direktor podjetja Kolektor Kolling, d.o.o, Tine Vadnal sta danes v Kočevju podpisala pogodbo za dokončanje gradbenih del pri modernizaciji Kočevske proge. Gre za 2. etapo II. faze izgradnje proge do Kočevja, katere pogodbena vrednost znaša 14.851.885,54 evrov z DDV. Kot je ob podpisu pogodbe o nadaljevanju del povedal vodja sektorja za železnice pri DRSI Dejan Jurkovič, bodo z deli pričeli v roku enega meseca, končana pa bodo leta 2018.

Z modernizacijo proge Grosuplje – Kočevje so zaželi že leta 2008, a je gradnja zaradi pomanjkanja finančnih sredstev leta 2013 povsem obstala. V prvi fazi, od leta 2008 do 2011, so zgradili 26 km proge do Ortneka, kar je stalo 42 milijonov evrov, v 1. etapi II. faze pa še 9,12 km proge do malo več kot kilometer iz Ribnice proti Kočevju, kar je stalo 18 milijonov evrov.

V okviru 2. etape II. faze modernizacije Kočevske proge bodo obnovili še preostali del proge do Kočevja, v dolžini dobrih 12 kilometrov. Obnovili bodo tudi železniško postajo Kočevje, uredili postajališče Stara Cerkev in nivojske prehode čez železniško progo, ter izvedli dela na železniških postajah Ribnica, Ortnek, Dobrepolje, Čušperk in Spodnja Slivnica.

Temu bo sledila III. faza modernizacije proge, v okviru katere bodo izvedli zamenjave in posodobitve signalno varnostnih in telekomunikacijskih naprav na celotnem odseku proge od Grosuplja do Kočevja. Kot je povedal Topolko, bodo razpis za III. fazo, ki bo stala 20 milijonov evrov, objavili predvidoma prihodnji že teden, pogodben rok za dokončanje del pa bo tako kot za izgradnjo proge od Ribnice do Kočevja 18 mesecev, tako da bodo decembra 2018, ko bodo delali nov vozni red za leta 2019, vpeljali tudi vozni red za potniški promet med Grosupljem in Kočevjem.

‹ nazaj

Komentarji (5)

30.9.2016 1 (1) (0)Ocenizmago 
V razmislek: https://sl.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C5%A1ka_proga_Grosuplje_-_Ko%C4%8Devje Dejansko je bila ta proga zgrajena leta 1893. V tistih časih brez mehanizacije so jo zgradili (49 km ) v roku enega leta. Sedaj 130 let kasneje z vso to mehanizacijo se potrebuje za obnovo te proge vendar ne v celotni dolžini (12 km) več kot dve leti???
30.9.2016OceniTURIST 
KOLIKA PA BO NAJVIŠJA HITROST NA PROGI
30.9.2016 1 (1) (0)Ocenikurjač 
Tam do ene 30km/h bi ga po mojem lahko navila al ne? Je to prehitro?
30.9.2016Ocenimašinfirer 
To je lepo prebrati-končno ! Proga je za vožnjo na določenih delih, dokaj zahtevna in ne dovoli početi neumnosti, vendar smo pred desetletji z Gošo ob redkih prilikah med Ribnico in Kočevjem, "navili" tudi do stotke, več ni šlo. In pri tem ni blo nobenega problema ali nevarnosti. No, predvidevam, da na tem odseku po prenovi ni nobenega razloga, da potniški ne bi "navil" do 80, saj bodo tirnice in greda, bistveno boljše kot takrat. Povsem nekaj drugega pa je recimo odsek Dvorska vas-Dobrepolje. Tu pa ni heca in bo "hitrost" temu primerna.
27.10.2016 2 (2) (0)Ocenibobubob 
Dolga desetletja sramote glede proge se pač ne morejo končati drugače kot sramotno zastarela obnova za vožnjo po muzejski progi in dobra priložnost za nadaljevanje cuzanja davkoplačevalskega denarja. Sram vas bodi, še enkrat ste ponižali vse občane Kočevja, Ribnice in drugih občin na tem koncu, ki še vedno drago plačujejo navažanje šodra na obstoječo progo in to imenujete obnova... Obnova česa? Vaše nesposobnosti za vzpostavitvijo sodobnejše železniške trase Kočevje-Ljubljana, ki bi bila dejansko hitrejša in učinkovitejša varianta tudi za naslednjih nekaj desetletij, ne pa muzejska vožnja do Grosuplja, zato ker potuješ v Ljubljano...joj,joj,joj

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava