Obnovljeni potniški vlak spet na tirih- tudi do Metlike

7.7.2011 | 06:50

Obnovljeni vlak bodo uporabljali na različnih prorah, tudi Novo mesto - Metlika. (Foto: Slovenske železnice)

Ljubljana - S krajšo predstavitveno vožnjo v Ljubljani se je včeraj na ponovno pot po slovenskih tirih podala obnovljena dizel motorna potniška garnitura 813/814-130, ki jo bodo uporabljali na različnih neelektrificiranih progah, občasno tudi na progi Ljubljana-Novo mesto-Metlika.

Kot so sporočili iz Slovenskih železnic, so se za celovito obnovo dizel motorne garniture odločili, ker si prizadevajo potnikom ponuditi čim boljše storitve, obnovo potniškega vlaka pa so zaupali podjetju SŽ–Centralne delavnice Ljubljana, ki tudi sicer vzdržuje in popravlja vse vrste vozil Slovenskih železnic, vključno z najsodobnejšimi lokomotivami in potniškimi garniturami.

Obnova potniške garniture je obsegala: vgradnjo novega pogonskega agregata s turbo kompresorjem in manjšimi emisijami izpušnih plinov, vgradnjo klimatske naprave v oddelke za potnike in strojevodsko kabino, vgradnjo ekološkega vakuumskega WC-ja, nove stenske in stropne obloge v potniških oddelkih v novem dizajnu, nove udobnejše sedeže za potnike, vgradnjo sodobnih led diodnih svetil za osvetlitev potniških oddelkov, vgradnjo opreme za video nadzor potniškega prostora in vgradnjo sušilne naprave za komprimirani zrak.

Temeljita prenova skoraj štirideset let starega vlaka pomeni popolnoma nov produkt, po zagotovilih Slovenskih železnic, pa je prenova znašala okrog 80 odstotkov manjšo investicijo, kot bi jo pomenil nakup novega vlaka. Letos sicer načrtujejo celovito obnovo še treh starejših dizelmotornih vlakov, ki jim bodo v prihodnjih letih sledili še dodatni prenovljeni potniški.

M. M.

Galerija

Komentarji (9)

7.7.2011Ocenianonimen 
Seveda, spet bo to le na naelektrenih progah, nas na jugovzhodu bo pa spet premetavalo v 40 ali več let starih vročih, umazanih in gnilih vagonih...
7.7.2011Oceniminer 
anonimen prav preber pa bo
7.7.2011Ocenidado 
anonimen...daj preberi prosim zadevo....piše DIZEL in tudi piše na prograh neelektrificiranih bo delovala.....se pravi, tak kjer NI ELEKTRIKE
7.7.2011OceniBrzi 
Še nekaj let nazaj smo se smejali Kitajcem, da se vozijo le s kolesi, rikšami,.... Danes se lahko cel svet smeji nam. SŽ promovirajo uspeh na 40 let starih vlakih in tračnicah iz časa Marije terezije. Dokler se Kitajska pred svetom promovira z najhitrejšim in najnovejšim vlakom na svetu. Tako Kitajec prepotuje 1.300 km dolgo pot med Šanghajem in Pekingom v petih urah, dokler Slovenec za pot od Metlike do LJ potrebuje 3 ure.
7.7.2011Ocenidado 
Bizi...se pridružujem tvojemu komentarju.....je pa tudi res, da se za našo ''živino'' ne splača kupovati neke udobne in lepe vlake, ker če pogledamo te vlake, ki jih imamo sedaj, so vsi uničeni, popisani, ''posrani'', polomljeni, potrgani sedeži...se pravi da bi bili najboljši živinski vagoni :) malce heca, ampak veliko pa res
7.7.2011Ocenikurjač 
izgleda da so končno klimo notri montiral, je treba takoj karte podražiti
7.7.2011Ocenichinar 
Sem se režal na vsa usta, ko sem gledal slike in članek z otvoritve. Šef nevemkakšnih delavnic je rekel, da je to velik uspeh slovenskega znanja in, da si obetajo obilo dela tudi za tujino. Pa ti ljudje menda res še niso slišali kaj se na tem področju dogaja v tujini, če en star razmigan cug malo porihtajo in potem to reklamirajo kot velik uspeh.
8.7.2011Ocenitim 
piše...obnovljena dizel motorna potniška garnitura 813/814-130, ki jo bodo uporabljali na različnih neelektrificiranih progah, občasno tudi na progi Ljubljana-Novo mesto-Metlika. Se pravi občasno...jv slovenija je spet prikrajšana... med tem ko drugod po sloveniji vozijo novejši potniški vlaki bomo mi prišli do obnovljenih starih ja.c občasno. SŽ bi moral kr ukinit...ker če ne mislijo v kratkem začet delat mal na višjem nivoju jih take ne rabimo...
8.7.2011Ocenikondukter 
Ampak res ta Dolenjska je zanemarjena čisto na vseh področjih kljub temu, da smo gospodarsko za slovensko sceno zelo močni in smo celo gospodarsko-finančno samozadostni pa vseeno zmeraj izvisimo. Zadnji smo dobili avtocesto, imamo najbolj zje...ne lokalne in regionalne ceste. Imamo najslabšo železnico, ki ni niti elektrificirana, da o tirih raje ne govorimo, ker vagone v vožnji mimo Mirne peči iz ovinka ven meče. Vlaki, ki tu vozijo nimajo niti klime, ... Nimamo nobenih športnih objektov (še dvorana v Portovaldu vprašanje če se bo začela delat) , nimamo nič. Kaj je zdaj to, zakaj temu tako? A je komu kej jasno, kaj a čmo se odcepit? Glede nato, da zaradi uspešnega gospodarstva veliko prispevamo v skupno malho, bi morali od države dobiti več.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava