dolenjska

Evropski denar tudi Kozoletu in Studiu Virc

19.9.2012 | 08:50 | STA, L. M.

Damjan Kozole na premieri enega od svojih filmov v Krškem. (Foto: A. K., arhiv DL)

Damjan Kozole na premieri enega od svojih filmov v Krškem. (Foto: A. K., arhiv DL)

Ljubljana - Slovenski prijavitelji so v sodelovanju z MEDIA Deskom Slovenija letos dosegli izjemen uspeh v črpanju evropskih sredstev. Raven pridobljene podpore se je po rezultatih Izvajalske agencije za izobraževanje, avdiovizualno področje in kulturo (EACEA) povečala na 1,14 milijona evrov sredstev evropskega Programa MEDIA. Sredstva, ki so jih prejeli v okviru treh razpisov za 17 projektov, so dvakrat višja od celoletne lanske podpore.

Slovenski producent je prvič uspešno kandidiral na zahtevnem razpisu za podporo razvoju skupine treh do petih projektov omenjene agencije. V skupino 13 neodvisnih evropskih producentskih podjetij iz devetih držav se je uvrstil producent Vertigo, ki je prejel sto tisoč evrov za razvoj treh filmskih projektov. To so dokumentarni film Ulay krškega režiserja Damjana Kozoleta, igrani Kozoletov film Nočno življenje ter igrani film Zaljubljan zgubljen v režiji Alenke Kraigher.

Žiga in Boštjan Virc. (Foto: arhiv Studia Virc)

Žiga in Boštjan Virc. (Foto: arhiv Studia Virc)

V utemeljitvi agencije piše, da ima podjetje Vertigo bogate izkušnje s koprodukcijami, predstavilo pa je ambiciozno skupino projektov, na katerih bodo delale ustaljene in izkušene ustvarjalne ekipe. Strategije so dobro pripravljene in kažejo na poglobljeno poznavanje trga, poleg dobre produkcijske izvedljivosti pa ima predstavljena skupina projektov tudi čezmejni potencial.

Podporo za razvoj samostojnega projekta v višini 25 tisoč evrov pa je dobilo novomeško producentsko podjetje Studio Virc za dokumentarni film "Houston, we have a problem!". V okviru drugega roka MEDIA razpisa za podporo samostojnim projektom se je dokumentarni film režiserja Žige Virca in producenta Boštjana Virca uvrstil na šesto mesto. Od 154 prijavljenih dokumentarnih projektov je bilo uspešnih 31.

V obrazložitvi je agencija zapisala, da gre za zelo zanimiv in inovativen projekt z odličnim cross-medijskim potencialom, dobro strukturiranimi in pripravljenimi strategijami ter briljantno tržno strategijo in uravnoteženim proračunom. Močno ustvarjalno ekipo zaznamujejo mladi obetavni režiser in močni koprodukcijski partnerji.

Za izvedbo letošnjih edicij festivalov sta podporo v okviru zadnjega, četrtega leta partnerskih pogodb, pridobila Ljubljanski mednarodni filmski festival LIFFe in Animateka. Prvi je prejel 50 tisoč evrov podpore, drugi pa dobrih 18 tisočakov.

‹ nazaj

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava