gospodarstvo

Novomeški Startup vikend Band Advisorju

12.11.2018 | 16:30 | B. Blaić

Zmagovalci Startup vikenda Novo mesto (z leve): Jernej Ravbar, Larisa in Rado Kompan ter Manca Berus in Maja Kernc. (Foto: B. B.)

Zmagovalci Startup vikenda Novo mesto (z leve): Jernej Ravbar, Larisa in Rado Kompan ter Manca Berus in Maja Kernc. (Foto: B. B.)

Novo mesto - Zmagovalca 6. novomeškega Startup vikenda, ki se je v soboto zaključil v Podjetniškem inkubatorju Podbreznik, sta Larisa in Rado Kompan iz Trebnjega, ki sta predstavila poslovno idejo Band Advisor. Drugo mesto sta z idejo WiC papir zasedli Maja Kernc in Manca Berus, tretje pa Jernej Ravbar s projektom Slovenski zrak.

Band Advisor je nastajajoča spletna platforma, na kateri bodo predstavljene glasbene skupine, namenjena pa bo osebam, ki iščejo glasbenike za poroke ter druge prireditve in praznovanja. Naročniki bi lahko glasbenike izbrali sami na podlagi izbranih kriterijev, zakonca Kompan, ki sta tudi sama glasbenika, pa bi nudila še osebno in pravno svetovanje ter po potrebi tudi tehnično opremo in tonskega mojstra.

WiC papir, kot sta si ga zamislili gimnazijki Maja in Manca je toaletni papir, ki ima lističe potiskane s šalami, memi ali kako drugo zabavno vsebino. Izdelek bi bil namenjen predvsem za darila, temu primerna bi bila tudi cena – deset evrov za eno rolico papirja.

Ideja Jerneja Ravbarja, dijaka novomeške ekonomske šole, je na prvi pogled bizarna, a vsaj dve podjetji v svetu že dokazujeta, da je povsem izvedljiva. Jernej bi zrak iz triglavskega narodnega parka polnil v pločevinke in te prodajal v kitajska velemesta, kjer imajo težave z onesnaženim zrakom. Pokrovček pločevinke bi bil obenem tudi maska, ki bi si jo kupec potisnil na obraz in imel nato med sprehodom po onesnaženem mestu na voljo kakih 150 vdihov najčistejšega slovenskega zraka.

Na letošnjem podjetniškem vikendu v Podbrezniku se je pomerilo 35 tekmovalcev, ki so predstavili 13 poslovnih idej, najboljše pa je izbrala komisija v sestavi Sonja Vlašić (Mediodrom), Iva Džudović (blog Iva ljubezniva), Urh Hudoklin (OMP) in Franci Bačar (digitalni marketing in spletno svetovanje). Komisija je imela kar težko delo, saj so ekipe predstavile vrsto zanimivih podjetniških pobud, od takih, ki so že oz. bodo kmalu na trgu (Starkmatov aktivni stol ali žaluzije za strešno okno, ki jo je razvil Damjan Šumak) do takih, ki so še globoko v fazi razvoja ali zgolj na ravni ideje.

Ekipa dijakov srednješolskega centra (LoRa Bike) je denimo predstavila sledilec za kolesa, ki ne le da lahko reši zagato ob morebitni kraji kolesa, ampak je zelo primeren tudi za mesta, ki nudijo izposojo koles, saj sledilec, ki z enim kompletom baterij deluje dve leti, sporoča podatke o gibanju kolesarjev in tako pomaga pri politiki načrtovanja kolesarskih stez in usmerjanja prometnih tokov. Dijaki biotehniške gimnazije (Kulix) so razvijali idejo kemičnega svinčnika, ki ima na zgornji strani korekturno belilo, tu pa so bile še ideje za nogavice s spominsko peno (Ola nogavice), otroška odejica iz tkanine, ki jo izdelajo iz volnenca (Lamb's ear cloth), ekološke nagrobne sveče (Plamen) in še kaj.

‹ nazaj

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava