Izpostavljeno
Najbolj brano
Dolenjska
torek, 23. april 2024
18:00 Literarno-glasbeni večer s Ksenijo Medved in Matejem Krajncem, Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
18:00 Predstava: Čarodej Sam Sebastian - Knjige velikanke, Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
19:00 Rebeka Dremelj: Jamska ženska, KCPT Šentjernej
19:00 Brez filtra z Anušo - Ana Petrič, ArtCaffe KCJT Novo mesto
sreda, 24. april 2024
08:00 Regijsko srečanje otroških gledaliških skupin, KD Mokronog
VečBela krajina
torek, 23. april 2024
18:00 Večer iger in pice za mlade, MC Metlika
18:00 Predavanje ''Trajnostno vinogradništvo'', ZIK Črnomelj
18:00 Predavanje: Demenca - od zavedanja k ukrepanju, večnamenski prostor Cerovec pri Črešnjevcu
19:00 Noč knjige – predstavitev pesniških zbirk Mladena Babiča, Ljudska knjižnica Metlika
sreda, 24. april 2024
19:00 Zajeti v izviru - Slovenski otroci Lebensborna (pogovor z režiserko Majo Weiss), KD Črnomelj
VečPosavje
torek, 23. april 2024
17:00 QL predstava za otroke ''Trije prašički'', Qlandia Krško
18:00 Slovesnost v počastitev krvodajalstva v sevniški občini, Kulturna dvorana Sevnica
18:00 Plesna predstava Iz/najdena, KD Krško
sreda, 24. april 2024
17:00 - 20:00 Keramična delavnica, VGC Brežice
četrtek, 25. april 2024
18:00 Sanjski muzikal Polna luna, KD Krško
Več12.2.2019 | 18:00
Odgovoren otrok pozna meje
V zadnjem desetletju se je izrazito povečala okupiranost in tudi zasvojenost otrok in mladostnikov od računalnikov in telefonov. Zakaj se otroci tako radi zatekajo v ta svet socialnih omrežij in kje so starševske možnosti, da to preprečimo?
Apatija in dolgčas pri otrocih sta prva pokazatelja, da se otroci ne ukvarjajo s pravimi vsebinami in ne gradijo svoje osebnosti z zdravo samopodobo, ampak iščejo svojo identiteto preko virtuelne resničnosti.
Apatija ima svoj izvor v premajhnih ali napačnih zahtevah, ker se starši zelo prizadevajo, da bi otroke obvarovali vseh neugodnosti in jim preko dela in učenja pozabljajo privzgojiti delovne in učne navade.Dolgčas pa se je razvil iz prevelike skrbi in nudenja številnih izbir. Že v predšolskem obdobju npr. igra ni več glavna dejavnost otroka, ampak otroka in starša, kot da otrok nima svoje domišljije in sposobnosti za ustvarjanje, kasneje v šolskem obdobju, pa starši še enkrat delajo šolo skupaj z otrokom. Gre za nezaupanje v otrokove danosti in nezavedanja, da samo, če je otroku jasno, kaj je njegova odgovornost, bo tudi uporabljal in razvijal svoje danosti.
Otroci nas predvsem gledajo, kaj počnemo, kako se odzivamo na življenjske izzive in ne kaj govorimo. Zato je potrebno graditi starševsko avtoriteto in biti otrokom vzgled.
Zdenka Zalokar Divjak
red. prof., dr., univ. dipl. psih, spec. logoterapije
Predavanje je brezplačno, vabljeni!
Ocene komentarjev