Pogodbe za uporabo območja Gaj pri cerkljanskem letališču naj ne bi podaljšali

29.7.2019 | 14:30

Letališče Cerklje ob Krki (Foto: Arhiv DL)

Cerklje ob Krki - Pogodbe o brezplačni uporabi območja Gaj ob letališču Cerklje ob Krki za namene moto dejavnosti, sklenjene z Zvezo za avto šport Slovenije - AŠ 2005, po mnenju ministrstva za obrambo ni mogoče podaljšati. Zveza je nameravala tam zgraditi poligon varne vožnje.

O podaljšanju omenjene pogodbe je ministrstvo spraševal poslanec Dušan Šiško (SNS) in v odgovoru je zapisalo, da je območje letališča Cerklje ob Krki prostorsko urejeno za potrebe obrambe. Ker gre najprej za območje za razmestitev letal v primeru večje obremenjenosti in potreb osrednjega letališča, kar predvideva tudi državni prostorski načrt, pa pogodbe za območje Gaj ne morejo podaljšati, je odgovoril minister Karl Erjavec.

AŠ 2005 je kot strokovna organizacija za področje hitrostnih preizkušanj in varnosti v cestnem prometu nameravala na t. i. dirkališču Gaj med drugim zgraditi poligon varne vožnje.

V odzivu za STA so zapisali, da je območje Gaj po državnem prostorskem aktu predvideno tako za potrebe obrambe kot za civilno souporabo oz. za programe usposabljanja za varno vožnjo in hitrostne preizkušnje v varnem okolju.

"Pričakujemo, da bodo odgovorni prisluhnili potrebam in naredili vse, da Slovenija pride do takega objekta, ki ga nima, glede na prometno varnost pa ga nujno potrebuje," so opozorili in pristavili, da so imeli s pripravo dokumentacije, pridobitvijo gradbenega dovoljenja, odpravo tamkajšnje črne gradnje in ureditvijo zanemarjenega območja izdatne stroške, objekta pa zaradi tega "večino časa" niso mogli uporabljati.

Ker se v javnosti pojavljajo govorice o domnevnih nepravilnostih v zvezi s projektom, vsa namigovanja odločno zavračajo, so še zapisali pri AŠ 2005.

Poslanec Šiško je sicer v svojem vprašanju navedel, da bo 18. avgusta pretekla petletna pogodba med ministrstvom za obrambo in AŠ 2005 o brezplačni uporabi območja Gaj na vojaškem letališču Cerklje ob Krki, ter da je tam prihajalo do pogostih kršitev zakonodaje in odločb.

Uporabnik naj bi po njegovem pokazal tudi "veliko samovolje" in "nesprejemljivo posegal v naravno okolje" ter "ne glede na to, da ni imel uporabnega dovoljenja za objekt", tam organiziral moto prireditve. Opozoril je tudi, da domačini takšni dejavnosti nasprotujejo.

Kot je za STA povedal brežiški župan Ivan Molan, so na občini želeli, da se Gaj uredi v skladu z državnim prostorskim načrtom za to območje. Ker se naj bi to urejalo "precej po domače", pa se boji, da iz omenjenega projekta ne bo nič.

STA

Komentarji (3)

27d nazaj–1   (1)   (2)   Oceniokoljska.pisarna@rovo.si 
Če malo popravimo so se domačini tukaj vztrajno borili, da AŠ 2005, ki je kot strokovna organizacija za področje hitrostnih preizkušanj in varnosti v cestnem prometu nameravala na t. i. dirkališču Gaj med drugim zgraditi poligon varne vožnje. A kaj, ko so le ti s svojo strokovnostjo ali slabim znanjem, kako se izogibati gradbene zakonodaje sami sebe pohodili. Kar je sledilo odvzem GD-ja, kar je bil pogoj, da jim nismo mogli dokazovati njihove vplive na okolje v času dirk. Saj, če vam nekdo vzame neko dovoljenje, ni pogoja, da mu lahko dokažeš, da še krši pravila igre; glej sušenje dreves itd... O.P.
23d nazaj 1   (2)   (1)   OceniSmitz 
@rovo, a drevo se je posušil, a res, ker to se v gozdu sploh ne more zgodit. Pa pravila igre omenjate, zadnjič je sindikat omenil da so pravila igre, da se delavcem sistematično kršijo pravice. To so vaša pravila igre, ne se smešit. Pri okolju je pa isto, pravila se sistematično kršijo, zanalašč jih kršijo, vse od a do ž se krši, dobesedno polivajo po ljudeh s kemikalijami. Okoljevarstveniki se pa hvalijo kako so rešili drevo ali pa da so preprečili gradnjo hidroelektrarne. Naivneži sami sebi ste v posmeh.
20d nazajOceniSmitz 
@joško, okoljevarstveniki so zmedeni, fanatični "zasčitniki" živali in kalibri kot je tjulen Marinček. Potem se čudijo kako da zelenih ni v parlament. Raje volim župnika osebno, ki ga sicer ne, vsaj izobražen je in ni zabit.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava