Civilna iniciativa 3ROS-jug o županovem odgovoru

25.6.2020 | 10:40

Tretja razvojna os bi v Mačkovcu in Ločni potekala tik ob stanovanjskih hišah in ločila ta del Novega mesta na dva dela, zaradi gradnje pa bo predvidoma za štiri leta zaprt tudi avtocestni priključek Novo mesto - vzhod. (Vizualizacija: 3ROS-jug)

Novo mesto - V civilni iniciativi 3ROS-jug glede odziva novomeškega župana Gregorja Macedonija na njihovo odprto pismo menijo, da bi si občani Novega mesta in širša javnost zaslužili natančnejše obrazložitve, zato županu dodatna vprašanja.

Njihovo pismo v nadaljevanju navajamo v celoti:

"Spoštovani župan mag. Gregor Macedoni.

Zahvaljujemo se vam za odgovor, a v CI 3ROS-jug menimo, da prebivalci MO Novo mesto in širša javnost zaslužijo natančnejše obrazložitve, zato še ta vprašanja:

1.) Pohvalno je, da zagovarjate javno predstavitev Študije prometne ureditve v času gradnje 3. razvojne osi.-jug. A kaj na tem dejansko delate? Ste študijo videli, jo predstavili javnosti? Ste pozvali Dars, da vam jo preda? Če da, kolikokrat oz. kdaj? Zakaj je niste predstavili svojim občanom in občankam?

2.) Širitev krožišča - pohvalno, a težko komentiramo učinkovitost takšne rešitve, ko nimamo podatkov prometne študije (zato pa so te temu namenjene in morajo biti javno predstavljene!)

3.) Tudi CI 3ROS-jug je za gradnjo tretje razvojne osi in razvoju nikakor ne nasprotuje, a bi bila ta bolje sprejeta (skupaj z vsemi negativnimi posledicami gradnje), če bi upoštevala veljavno zakonodajo in predpise, ne pa "povozila" javnosti znane rešitve o poteku trase, ki so bile, kot to določa Sklep Vlade iz leta 2009, prikazane v Občinskem prostorskem načrtu MO NM od leta 2009 dalje. Če na kratko spomnimo: priključek ceste je bil predviden izven Novega mesta (in pri tem 4-letnega zaprtja AC priključka sploh ne bi bilo!), ne pa na mestu, kjer se posega v obstoječi AC priključek in trasa poteka skozi stanovanjske soseske. Trasa ni bila nikoli komunicirana z občani. Celo več, predstavniki MO NM so leta 2010 kar sami predlagali spremembo veljavne rešitve, ki pa ni smela biti predstavljana javnosti, kar je razvidno iz zabeležke sestanka za zaprtimi vrati ministrstva leta 2010. MO NM kasneje zato ni upoštevala niti sklepa Zbora občanov v letu 2012, da te rešitve, ne sprejemamo. Da je bil načrt sprejet tudi v nasprotju z evropskimi predpisi, pa je ugotovila tudi Evropska komisija leta 2016, ki bi bila zdaj delni (40 MIO EUR) financer tega projekta, če bi bil ta seveda skladen z njenimi zahtevami (načrtovanje, postopki), a še danes ni. Država je spremenila samo zakonodajo, državnega načrta za 3ros-jug pa ne, sporni pa so tudi obstoječi postopki z njim v zvezi.

Vnaprej se vam zahvaljujemo za odgovore in podrobnejša pojasnila.

Lepo pozdravljeni,

Mateja Jaklič, Predstavnica Civilne iniciative 3ROS-jug"

B. B.

Komentarji (4)

19d nazaj 4   (5)   (1)   OceniJožko 
Ali CI 3ROS lahko predstavi KJE TOČNO bi po njihovem naj šla ta bodoča trasa, ki jih ne bi motila ? Tudi ne nikogar drugega. Samo ne nekaj na splošno ! Naj bo skica kje točno bi po njihovem to naj potekalo. Verjetno se bo proti tej njihovi varianti pričela organizirati nova CI in projekt ne bo stekel še nekaj desetletij.
19d nazaj 1   (3)   (2)   Ocenimiha 
Točni tako Joško.. In tako projekti propadajo, folk se izseljuje iz BK i nikome ništa. Da bo šlo potem komu drugemu čez parcelo (morda čez več parcel kot sedaj) jih pa ne zanima. Pa še ena stvar bo, če jim bo to uspelo. Bo precedens za vsa ostala oviranja projektov ... Res škoda škoda, da se to dogaja. Sem pa že enkrat izjavil, pa bom še enkrat, glede na to da izgleda da se tole v NM ne bo kmalu rešilo, bi morda bilo pametneje da se 3. razvojna os začne graditi v Beli krajini in v podgurju. Tam bodo definitivno zainteresirani za to, pač bo pa zamašek samo v NM, medtem ko bodo imeli 95% pa normalno urejene cestene povezave, tudi to bo v redu.
19d nazaj 2   (2)   (0)   OceniPoceniBukovna 
Rotovaški "nepremičninarji" pa v luft, ko sedaj terasa ne bo potekala preko njihovih parcel in ni možnosti easy zaslužka kakor v podbrezniku s bodočo obvoznico:-) Joško, naslovi raje eno pismo javno, odprto na tvojega mestnega župnika. Ta ima vse odgovore, venomar, menda. Pa ti lahko tudi pove "kaj pa zdaj?". Projekt je že propadel še preden se je začel. EU ne bo dala dinarjev za tako zavožen projekt, republika srpska naša pa je skupaj s MO NogoMet brez fičnikov. Razen nekega žogobrcanja in podajanja žogic niso uspeli pravilno pristopiti h projektu. Županov prijatelj slak pa tudi ne more gasiti vseh požarov ki jih začnejo na ukaz. Kaj je pa za povedat na tem sploh. Dejstvo je, da je čisto vse narobe, kar je lahko. Projekt pa se je vmes še spremenil, terasa kar naenkrat poteka drugje, kjer so bili problemi znani že 10 let nazaj. To se zgodi če vodijo projekte taki, ki jim nebi zaupal tudi pazit, da polži ne pobegnejo. Rabimo dosti pametnejše ljudi v mestu in na položajih, pa je vse skupaj tako, kot da so ti naši stalno opiti in napohani od različnih substanc. Sprejemajo odličitve, ki niso ne logične, ne razumne, od vsega tega pa razen slikanic, nič. Bela krajna je končala svojo zgodbo zaradi prepametnih vodilnih, ki niso zraven pustili nobenega drugega podjetja, da jim le to nebi prekrižalo njihove načrte. Tako pa so se vsi pametni odselili, sedaj so ostali samo še tisti, ki se ne morejo. Čemu se gradi sploh razvojna os, ko tam dol ni kaj več razvijati. Propadla regija in vsi brez posla. Ta avtocesta pa je cesta v prazno. Precedensi pa so, že poprej, ko so se vaši opekli na projektih. Tudi v zalogu, ko nobeden ni hotel slišati nič, dokler ni vse pogorelo. Pa še parkrat se boste morali naučiti, da delate vse narobe, če se vas prej že ne bo zamenjalo.
19d nazajOcenimiha 
Ampak ti si pa res bukov... Kako moraš reč, da so se vsi pametni odselili iz Bele krajne? Kak odnos imaš ti do ljudi? Potem moramo reč tudi da so se vsi pametni odselili iz Dolenjske, pa konec koncev tudi iz Slovenije .. Kako ti je pa to všeč? Zaradi takega odnosa kot ga imaš ti in tebi podobni in pa jasno takega kot ga ima kontra stran imamo stanje kakršno je, tako imenovani k**** od breje ovce.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava