kočevsko-ribniško

Za zdaj brez izbora izvajalca za tretji pas med Pijavo Gorico in Turjakom

8.8.2022 | 11:30 | STA; M. K.

Simbolna slika (Foto: arhiv DL)

Simbolna slika (Foto: arhiv DL)

Ljubljana - Direkcija za infrastrukturo na javnem razpisu za gradnjo prve faze nadaljnje ureditve tretjega pasu na odseku državne ceste Škofljica-Rašica med Pijavo Gorico in Turjakom še ni izbrala izvajalca. Iz objave na portalu javnih naročil je razvidno, da je bila edina prispela ponudba previsoka. Direkcija bo šla zdaj v pogajanja o ceni.

Projekt ureditve 1,8 kilometra dolgega tretjega pasu, ki bo potekal od priključka Smrjene do novega priključka za Gradišče, je del izgradnje 3a razvojne osi, oziroma posodobitve državne ceste od Ljubljane mimo Velikih Lašč, Ribnice in Kočevja do mejnega prehoda Petrina v občini Kostel.

Na delu ceste, ki se od Pijave Gorice vzpenja proti Turjaku, je tretji pas za večjo pretočnost že urejen, zdaj naj bi ga po načrtih uredili še na dodatnih 7,6 kilometra v smeri Turjaka. Omenjenih 1,8 kilometra je prvi del te ureditve.

Na javnem razpisu, ki ga je direkcija za infrastrukturo objavila maja, je sodeč po današnji objavi na portalu javnih naročil edino ponudbo oddal konzorcij z gradbenim podjetjem Trgograd iz Litije kot vodilnim partnerjem iz novomeškim CGP ter kranjskim Garnolom kot partnerjema. Vrednost ponudbe je 13,37 milijona evrov z DDV, direkcija pa je postopek oddaje javnega naročila zaključila brez oddaje posla, saj vrednost ponudbe bistveno presega višino zagotovljenih sredstev. Te sicer v direkciji na izdajajo.

Upravljavec državnih cest bo po pravnomočnosti sklepa izvedel konkurenčni postopek s pogajanji, ki mu ga v primeru nedopustnih ponudb manjše vrednosti dovoljuje zakon o javnem naročanju.

Ureditev tretjega pasu na odseku proti Turjaku je, kot omenjeno, del širšega projekta preureditve in posodobitve te povezave med Ljubljano in mejo s Hrvaško, ki naj bi obenem prebivalcev kočevsko-ribniškega območja omogočila hitrejšo in predvsem varnejšo cestno povezavo do prestolnice.

Prvi načrti so predvidevali le manjše spremembe že obstoječe ceste, februarja letos pa sta ministrstvo in direkcija za infrastrukturo predstavila nov načrt, ki v precej večjem delu predvideva povsem novo traso.

Poleg odseka od Pijave Gorice do Turjaka je ureditev tretjega pasu na obstoječi cesti predvidena še med Velikimi Laščami in Žlebičem ter na zadnjem delu povezave med Livoldom in Petrino. Nove trase ceste z obvoznicami pa so predvidene od Lavrice mimo Škofljice do Pijave Gorice, od Turjaka mimo Rašice in Velikih Lašč ter nato od Žlebiča mimo Ribnice, Nemške vasi ter Kočevja do Livolda. Pri Turjaku in Rašici sta predvidena viadukta, pri Žlebiču predor in večje vozlišče. Večje vozlišče je predvideno tudi pri Kočevju.

Na ta način naj bi na zelo obremenjeni cesti od Ljubljane do Kočevja tranzitni promet v največji možni meri umaknili iz naselij, hkrati pa pomembno skrajšali potovalni čas iz tega dela države.

‹ nazaj

Komentarji (1)

8.8.2022 1 (3) (2)Ocenimiha 
Prav neverjetno, pa ta 3A razvojna os bo končana predno se bo začela 3. razvojna os na jugu. Najbrž se sploh ne bo. Enako velja za 4.razvojno os (Škofja loka - Idrija - Tolmin). Tudi na 4. razvojni osi je že kar nekaj odesekov končanih oz. se jih gradi. Obe ti osi 3A in 4 sta bili načrtovani za 3. razvojsno osjo ... Morda bi se moral kdo zamisliti nad tem? Morda še v razmislek, kaj če bi to južno os začeli graditi pod Gorjanci in v Beli krajini? Do NM bi pa potegnili dokler bi se dalo, dokler ne bi prihajalo do tega kar se sedaj dogaja. Pa naj se potem promet štopa v NM, bi se pa vsaj večino poti normalo vozilo iz Bele krajine. Zanimivo, da nihče ne razmišlja v tej smeri?

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava