Izpostavljeno
Najbolj brano
Dolenjska
torek, 23. april 2024
18:00 Literarno-glasbeni večer s Ksenijo Medved in Matejem Krajncem, Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
18:00 Predstava: Čarodej Sam Sebastian - Knjige velikanke, Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
19:00 Rebeka Dremelj: Jamska ženska, KCPT Šentjernej
19:00 Brez filtra z Anušo - Ana Petrič, ArtCaffe KCJT Novo mesto
sreda, 24. april 2024
08:00 Regijsko srečanje otroških gledaliških skupin, KD Mokronog
VečBela krajina
torek, 23. april 2024
18:00 Večer iger in pice za mlade, MC Metlika
18:00 Predavanje ''Trajnostno vinogradništvo'', ZIK Črnomelj
18:00 Predavanje: Demenca - od zavedanja k ukrepanju, večnamenski prostor Cerovec pri Črešnjevcu
19:00 Noč knjige – predstavitev pesniških zbirk Mladena Babiča, Ljudska knjižnica Metlika
sreda, 24. april 2024
19:00 Zajeti v izviru - Slovenski otroci Lebensborna (pogovor z režiserko Majo Weiss), KD Črnomelj
VečPosavje
torek, 23. april 2024
17:00 QL predstava za otroke ''Trije prašički'', Qlandia Krško
18:00 Slovesnost v počastitev krvodajalstva v sevniški občini, Kulturna dvorana Sevnica
18:00 Plesna predstava Iz/najdena, KD Krško
sreda, 24. april 2024
17:00 - 20:00 Keramična delavnica, VGC Brežice
četrtek, 25. april 2024
18:00 Sanjski muzikal Polna luna, KD Krško
Več16.8.2023 | 19:00
16.8.2023 (sreda)
19:00, Grad Bogenšperk
Festivalski predtakt
Klepet s Katarino Nagode, Mojco Jerman in Martino Okoliš
20:00, Grad Bogenšperk
Ensemble Tacet (SI): Katarina Nagode (traverso), Mojca Jerman (violina), Martina Okoliš (čembalo)
Gradus ad Parnassum. Koncertni program nas iz Italije, kjer je deloval Giuseppe Tartini, vodi na območje takratne Habsburške monarhije, kjer najprej spoznamo Anno Bon, italijansko skladateljico, ki je ob koncu svoje umetniške poti delovala na dvoru Esterházy. Nato prisluhnemo na Dunaju delujočemu slovenskemu skladatelju, Janezu Krstniku Dolarju in se nenazadnje preselimo na Habsburški dvor, kjer nas s svojo glasbo prevzameta Hofkapellmeistra Johann Joseph Fux in Antonio Caldara. Program je zasnovan kot popotovanje v času baroka, saj se od mlajše generacije skladateljev vedno znova vračamo v preteklost. Naslov koncerta je Gradus ad Parnassum, ki je hkrati naslov obsežnega dela na področju kontrapunkta, ki ga je zapisal Johann Joseph Fux, je uporabljen kot prispodoba in predstavlja vzpenjanje skladateljev na poti do mojstrstva.
22.8.2023 (torek)
19:00, Kulturno kongresni center Dolenjske Toplice
Festivalski predtakt
Klepet z Marušo Brezavšček, Fiono Kizzie Lee in Vojtěchom Jaklom
20:00, Soteska, Hudičev turn
Ensemble Pampinea (CH): Maruša Brezavšček, SI (srednjeveška kljunasta flavta), Fiona Kizzie Lee, HK (srednjeveška kljunasta flavta, flavta s tamburinom, portativ), Vojtěch Jakl, CZ (srednjeveška viela)
Fortuna, nam prizaneseš? V programu »Fortuna, nam prizaneseš?« se občinstvo potopi v repertoar ars nova in ars subtilior, ki vključuje dela Machauta iz kodeksov Chantilly in Cyprius. Nepredvidljiva narava Fortune se kaže kot kocka v rokah občinstva: kako kocka pade, določi vrstni red treh programskih sklopov in s tem usodo ansambla na odru. Kar pa ni podvrženo naključju, je srednjeveški pogled na svet. Fortuna ni določena, ampak se nenehno spreminja. Program se zaključi z Machautovim »Ma fin est mon commencement« (Moj konec je moj začetek), kar zaobjema krog življenja.
23.8.2023 (sreda)
19:00, Grad Brežice
Festivalski predtakt
Klepet s Josetxujem Obregónom
20:00, Grad Brežice
Josetxu Obregón (ES): violončelo
CelloEvolution: Katera je bila prva skladba, napisana za solo violončelo? Kaj je bilo skomponirano, preden je Bach ustvaril svoje izjemne suite za solo violončelo? Ta vprašanja so gnala violončelista Josetxuja Obregóna, da se je posvetil začetkom solistične literature za svoj inštrument. Te začetke najdemo v mestu Bologna, ki je s svojima sijajnima Capella Musicale in Accademio Filarmonico odločilno prispevalo k razvoju violine in violončela. Obregón predstavlja dva ricercara Domenica Gabriellija iz leta 1688 kot prvi posebni deli za solo violončelo brez spremljave. Nadaljnje postaje na poti od Bologne do Cöthna do vrhunca tega žanra s šestimi Bachovimi suitami so skladbe Vitalija, Gallija, de Ruva, Dall’Abaca, Supriana in Colombija. Obregón predstavlja tudi Bachova dela, vendar na nenavaden način: iz vsake Bachove suite vzame po en plesni stavek in jih nato – kot slogovno primerjavo – umesti med dela iz svoje italijanske antologije.
25.8.2023 (petek)
19:00, Grad Snežnik
Festivalski predtakt
Klepet s Tadejo Pance, Urško Kastelic, Ano Novak, Nadio Magister, Blažko Mraz, Tomažem Šinigojem, Miho Šinigojem in Borisom Šinigojem
20:00, Grad Snežnik
Nova Schola Labacensis (SI): Tadeja Pance (sopran), Urška Kastelic (sopran), Ana Novak (sopran), Nadia Magister (mezzosopran kot gost), Blažka Mraz (kljunasta flavta), Tomaž Šinigoj (violina, viola), Miha Šinigoj (violončelo), Boris Šinigoj (romantična kitara)
Schubertiade An Die Musik. Koncertni program sestoji iz historično zveste obuditve tako imenovane Schubertiade, večera samospevov ter večglasnih pesmi ob spremljavi romantične kitare in instrumentalih skladb Franza Petra Schuberta ter sodobnikov Ivana Eugena Padovca, Václava Tomáša Matějke in Heinricha Augusta Marschnerja iz preloma 18. v 19. stoletje. Poleg štirih izjemno mladih nadarjenih pevk ob spremljavi romantične kitare v sestavu Nova Schola Labacensis tokrat nastopajo še odlični solisti na kljunasti flavti, violini, violi in violončelu.
Ocene komentarjev