novice

Novoletna voščila prek sporočil SMS še vedno zelo priljubljena

2.1.2014 | 17:45 | STA

Ilustrativna fotografija (Foto: J. A.)

Ilustrativna fotografija (Foto: J. A.)

Ljubljana - Slovenci za pošiljanje voščil ob novem letu še vedno zelo radi uporabljajo kratka tekstovna sporočila SMS in večpredstavnostna sporočila MMS. Uporabniki Simobila, ta v Sloveniji zaseda vodilni tržni delež po številu poslanih sporočil SMS, so namreč na zadnji dan leta 2013 in prvi dan novega leta poslali rekordno število sporočil SMS in MMS.

Uporabniki drugega največjega slovenskega mobilnega operaterja so samo zadnji dan starega leta in prvi dan novega leta poslali skoraj 10 milijonov sporočil SMS, kar je pet odstotkov več kot leto poprej, ter več kot 430.000 sporočil MMS, kar je 42 odstotkov več kot leto poprej.

To je v Simobilu tudi nov rekord za zadnji in prvi dan v letu, ki sta že tradicionalno dneva, v katerih uporabniki pošljejo največ tovrstnih sporočil. Na vprašanje, na kateri drugi dan njihovi uporabniki še veliko pošiljajo sporočila, pa so v Simobilu odgovorili, da jih zelo veliko pošljejo 8. marca, torej na dan žena.

V celotnem decembru so Simobilovi uporabniki sicer poslali več kot 93 milijonov lepih želja prek sporočil SMS, kar predstavlja devet odstotkov več poslanih sporočil kot decembra 2012. V celotnem letu 2013 pa so njihovi uporabniki poslali več kot milijardo sporočil, kar v primerjavi z letom poprej predstavlja 18-odstotno rast.

Iz po številu aktivnih uporabnikov največjega slovenskega mobilnega operaterja Telekom Slovenije, ki po številu poslanih sporočil SMS zaseda drugo, po številu poslanih sporočil MMS pa prvo mesto na slovenskem trgu, podatkov o poslanih sporočilih ob prehodu v novo leto še niso poslali.

V tretjem največjem mobilnem operaterju Tušmobil, ki je tretji tudi po številu poslanih sporočil SMS in MMS, so na prehodu v novo leto zabeležili skupno več kot 3,35 milijona SMS-sporočil.

Kot v celotnem letu 2013 so tako tudi na prehodu leta ponovno zabeležili rast števila poslanih sporočil glede na predhodna leta, saj je število SMS-sporočil v primerjavi s prehodom v leto 2013 naraslo za skoraj 17 odstotkov, MMS-sporočil pa za sedem odstotkov. S tem so presegli tudi dosedanji številčni rekord iz lanskega leta.

Poleg tradicionalnega dvodnevnega silvestrskega viška so Tušmobilovi uporabniki pri pošiljanju sporočil nadpovprečno aktivni tudi na božični dan in dan po njem, pozitivna odstopanja pa beležijo tudi na dan žena, 8. marca.

Zadnji dan v letu 2013 in prvi dan v letu 2014 sta bila rekordna tudi za podjetje T-2. Njihovi uporabniki so na zadnji in prvi dan poslali po skoraj 70.000 sporočil dnevno. Ker so v lanskem letu pomembno povečali število uporabnikov, je tudi rast števila poslanih sporočil SMS in MMS temu primerno visoka.

V T-2 po številu poslanih SMS-sporočil prehodu iz starega v novo leto sledi božični večer, torej 24. december. Podatka o skupnem številu sporočil za celotno leto niso posredovali, so pa pojasnili, da so v letu 2013 povečali skupno število poslanih SMS-sporočil za dobrih 12 odstotkov.

Drugače pa je v podjetju Izimobil. Njihovi uporabniki so 31. decembra 2013 poslali 60.000 SMS- in MMS-sporočil, 1. januarja letos pa 65.000, skupaj torej 125.000, kar pomeni 10 odstotkov manj kot v letu poprej. Največje število sporočil SMS in MMS so Izimobilovi uporabniki poslali 31. decembra 2011 oziroma 1. januarja 2012.

V lanskem letu so njihovi uporabniki sicer poslali 14 milijonov SMS- in MMS-sporočil, kar je pet odstotkov manj kot v letu 2012.

Po podatkih agencije za pošto in elektronske komunikacije za tretje četrtletje lani je v Sloveniji po številu aktivnih uporabnikov mobilne telefonije vodilni Telekom Slovenije (49,2-odstoten delež), sledita Simobil (29,8 odstotka) in Tušmobil (11,8 odstotka).

Po številu poslanih SMS-sporočil je s 45,6-odstotnim deležem vodilni Simobil, sledita Telekom Slovenije (40,1 odstotka) in Tušmobil (12,3 odstotka). Po številu poslanih sporočil MMS pa je vodilni Telekom Slovenije (45,4 odstotka), na drugem mestu je Simobil (43,4 odstotka), tretji je Tušmobil (9,2 odstotka).

‹ nazaj

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava