Izpostavljeno
Najbolj brano
Dolenjska
petek, 3. maj 2024
12:00 - 22:00 Festival Karavana okusov, Glavni trg Novo mesto
20:00 Jazz večer: Katja Koren, LokalPatriot Novo mesto
sobota, 4. maj 2024
06:30 Pohod na Golico in Španov vrh, zbor pred Tušem Novo mesto
10:00 - 22:00 Festival Karavana okusov, Glavni trg Novo mesto
10:00 Vodena vadba na Trim stezi Novo mesto, Olimpijski center Novo mesto
VečBela krajina
petek, 3. maj 2024
10:00 Počitniške aktivnosti, MC Metlika
sobota, 4. maj 2024
08:30 Akcija Občanka (pregled dojk), ZD Metlika
nedelja, 5. maj 2024
10:00 Prireditev ob 80. obletnici bombardiranja Dragatuša, Dragatuški plac Dragatuš
ponedeljek, 6. maj 2024
11:00 Prireditev ob dnevu slovensko-britanskega prijateljstva, pri spominski plošči zaveznikom Gornji Suhor
torek, 7. maj 2024
16:30 Bralni klub, Krajevna knjižnica Semič
VečPosavje
sobota, 4. maj 2024
15:00 Spidvej: Kvalifikacijska dirka za evropsko prvenstvo, Stadion Matije Gubca Krško
19:00 Recital: Jan Volčanšek, Viteška dvorana Brežice
nedelja, 5. maj 2024
17:00 Sprehod po muzeju: muzejski donatorji - ožilje muzeja - Franc Černelič in Lovro Jurečič, Posavski muzej Brežice
ponedeljek, 6. maj 2024
10:00 - 14:00 Dan odprtih vrat, porodnišnica Brežice
torek, 7. maj 2024
19:00 Literarni večer (Srečko Kosovel), Posavski muzej Brežice
Več26.9.2020 | 15:00 | L. Markelj
Novo mesto - Pandemija zaradi virusa Covid-19 bo gotovo imela velik in dolgotrajen vpliv na gospodarstvo, močno na udaru pa je zlasti avtomobilska industrija.
Kot opozarjajo v Slovenskem avtomobilskem grozdu, se je avtomobilska industrija znašla v najhujši krizi doslej, utrpela je velik upad proizvodnje in posledično lahko pride do obsežnih odpuščanj in celo stečajev, skratka marsikje se borijo za preživetje. Zato računajo na ustrezne ukrepe države.
Kako so nekatera podjetja z našega območja, ki so del avtomobilske industrije ali pa so vanjo močno vpeta, občutila koronakrizo, kakšne posledice opažajo, kako jim kaže z okrevanjem, ohranjanjem delovnih mest, razvojnimi načrti in ohranjanjem konkurenčnega položaja na trgu?
V novomeškem Revozu, ki je v lasti francoskega Renaulta in je imel še nedavno približno 3200 zaposlenih, pravijo, da se v koronakrizi tako kot druga podjetja v Sloveniji soočajo s težavami, ki so povezane tako s samim obratovanjem proizvodnje (težave z oskrbo, odsotnost zaposlenih, številni novi ukrepi, ki otežujejo poslovanje …) kot s padcem naročil na globalni ravni. Posledično so bili primorani omejiti obseg proizvodnje, kar so dosegli s prehodom z dvoinpolizmenskega dela na dvoizmenskega v mesecu maju.
Tudi ivanški izdelovalec izpušnih sistemov Akrapovič, ki je imel še nedolgo nazaj v Ivančni Gorici in Črnomlju več kot tisoč zaposlenih, je ravno tako moral poslovanje prilagoditi padcu naročil in prodaje.
Več o stanju v obeh podjetjih si preberite v novi, tiskani številki Dolenjskega lista.
Slika 1: Avtomobilska industrija je zaradi koronakrize doživela veliko škodo. (Foto: B.D.G., arhiv DL)
Povezane objave
Ocene komentarjev