Izpostavljeno
Dolenjska
ponedeljek, 29. april 2024
17:00 Odprtje razstave "Whispers of Binary Dreams", Pumpnca Novo mesto
torek, 30. april 2024
20:00 Kresovanje v Regrči vasi, Sv. Rok Regrča vas
sreda, 1. maj 2024
06:00 Pohod na Javorovico, zbor pri GD Gorenje Vrhpolje pri Šentjerneju
06:00 Tradicionalna prvomajska budnica z Mestno godbo Novo mesto in mažoretami, Glavni trg Novo mesto
08:30 Prvomajski pohod, Železniška postaja Straža
VečBela krajina
ponedeljek, 29. april 2024
10:00 Počitniške aktivnosti, MC Metlika
torek, 30. april 2024
10:00 Počitniške aktivnosti, MC Metlika
20:00 Kresovanje Smuk
sreda, 1. maj 2024
07:30 Pohod na Krašnji Vrh, zbor na Pungartu Metlika
10:00 Praznovanje 1. maja Krašnji Vrh
VečPosavje
ponedeljek, 29. april 2024
07:00 - 13:00 Krvodajalska akcija, ŠD OŠ Leskovec pri Krškem
torek, 30. april 2024
07:00 - 13:00 Krvodajalska akcija, ŠD OŠ Leskovec pri Krškem
sreda, 1. maj 2024
11:00 Prvomajsko srečanje Lisca
četrtek, 2. maj 2024
10:00 33. Gorski tek na Lisco, start na igrišču Orehovo
sobota, 4. maj 2024
15:00 Spidvej: Kvalifikacijska dirka za evropsko prvenstvo, Stadion Matije Gubca Krško
Več2.2.2023 | 12:30 | STA; M. K.
Novo mesto - V Renaultovi avtomobilski tovarni Revoz so se lani soočali s težavami, ki jih je povzročala neredna oskrba z elektronskimi deli in z vsesplošno krizo, povezano s preobrazbo avtomobilske industrije. Vse navedeno je vodilo do zmanjšanja obsega proizvodnje. Izdelali so manj vozil kot predlani, podoben obseg proizvodnje pa pričakujejo tudi letos.
V novomeški tovarni so morali marca lani zmanjšati obseg proizvodnje oz. s poldruge preiti na zgolj eno proizvodno izmeno. Skupaj so lani izdelali nekaj več kot 68.000 vozil, medtem ko so jih predlani skoraj 96.000.
Glede na naročila je za avtomobilske modele, ki jih proizvaja Revoz, letos predvidena podobna prodaja kot lani oz. so predvidene podobne proizvodne količine. Spremembe organizacije dela niso predvidene, so navedli v Revozu.
Omenjene proizvodne težave so vodile tudi do zmanjšanja števila zaposlenih. Družbo je lani zapustilo nekaj manj kot 700 zaposlenih. Konec leta 2021 je bilo v Revozu namreč 2087 zaposlenih, konec lanskega leta pa se je število zaposlenih zaustavilo pri 1402. Kaj se bo na področju kadra dogajalo letos, v Revozu niso odgovorili.
Z novim letom so sicer dvignili plače. "Januarja letos smo v Revozu sklenili dogovor s socialnimi partnerji, ki poleg regresa za letni dopust, dodatka na delovno dobo, letne nagrade za poslovno uspešnost, individualnih nagrad ter kolektivnega dodatnega pokojninskega zavarovanja opredeljuje tudi dvig plač," so pojasnili, in dodali, da so s 1. januarjem osnovne bruto plače zaposlenih - sicer odvisno od plačnega razreda - zvišali za 10,3 do 12 odstotkov.
Glede proizvodnje so pristavili, da vsi trije modeli, ki jih proizvajajo, clio 5, twingo EV in twingo, ostajajo v proizvodnji, ki bo letos obratovala v eni izmeni z dnevno izdelavo 325 vozil. Ker so razmere na področju oskrbe sestavnih delov, predvsem elektronskih, še vedno negotove, pa je možno, da si bodo morali tudi letos pomagati z uvedbo občasnih nedelovnih dni.
Sicer pa matični Renault še vedno ni dokončno odločil, "katere modele bomo v Revozu izdelovali potem, ko se zaključi proizvodnja trenutnih modelov", so še zapisali v Revozu.
V Revozu so sicer novembra lani potrdili, da je skupina Renault Group predstavila nov korak strategije Renaulution. Renault, ki želi s to strategijo postati avtomobilsko podjetje nove generacije, pa svoje vire usmerja "v verige vrednosti, ki izhajajo iz preobrazbe avtomobilske industrije in mobilnosti: električna vozila, software, storitve novih mobilnosti, krožno gospodarstvo ter termična in hibridna vozila".
Revoz je skupaj s še 13 tovarnami za sestavo vozil del ene od petih novih entitet, in sicer Power oz. Moč, ki bo še naprej razvijala inovativna termična in hibridna vozila z nizkimi izpusti pod okriljem znamk Renault, Dacia in Renault LCV, so še sporočili.
Slika 1: V Revozu (Foto: arhiv DL)
Povezane objave
Ocene komentarjev