Izpostavljeno
Najbolj brano
Dolenjska
ponedeljek, 29. april 2024
17:00 Odprtje razstave "Whispers of Binary Dreams", Pumpnca Novo mesto
torek, 30. april 2024
20:00 Kresovanje v Regrči vasi, Sv. Rok Regrča vas
sreda, 1. maj 2024
06:00 Pohod na Javorovico, zbor pri GD Gorenje Vrhpolje pri Šentjerneju
06:00 Tradicionalna prvomajska budnica z Mestno godbo Novo mesto in mažoretami, Glavni trg Novo mesto
08:30 Prvomajski pohod, Železniška postaja Straža
VečBela krajina
ponedeljek, 29. april 2024
10:00 Počitniške aktivnosti, MC Metlika
torek, 30. april 2024
10:00 Počitniške aktivnosti, MC Metlika
20:00 Kresovanje Smuk
sreda, 1. maj 2024
07:30 Pohod na Krašnji Vrh, zbor na Pungartu Metlika
10:00 Praznovanje 1. maja Krašnji Vrh
VečPosavje
torek, 30. april 2024
07:00 - 13:00 Krvodajalska akcija, ŠD OŠ Leskovec pri Krškem
sreda, 1. maj 2024
11:00 Prvomajsko srečanje Lisca
četrtek, 2. maj 2024
10:00 33. Gorski tek na Lisco, start na igrišču Orehovo
sobota, 4. maj 2024
15:00 Spidvej: Kvalifikacijska dirka za evropsko prvenstvo, Stadion Matije Gubca Krško
19:00 Recital: Jan Volčanšek, Viteška dvorana Brežice
Več12.4.2024 | 13:30 | Dragana Stanković
Novo mesto - Srednji del tretje razvojne osi od Celja do Novega mesta je v primerjavi s severnim delom, kjer so se dela že začela, in južnim, kjer je po izdaji gradbenega dovoljenja postopke ustavila tožba civilne iniciative, najdlje od gradnje. Postopek je še vedno v fazi načrtovanja oziroma izbire trase. Da bi zadevo pospešili, so se župani občin, skozi katere naj bi potekala trasa, povezali in se konec februarja sestali v Laškem. Državi sporočajo, da se strinjajo z različico trase, ki vključuje Sevnico in Trebnje.
Natančen potek trase dvopasovnice torej še ni določen. Jasno je le, da so se občine poenotile glede poteka trase. Kot pojasnjuje trebanjska županja Mateja Povhe, naj bi del trase potekal od Zidanega Mosta mimo Radeč do Sevnice, proti Mokronogu, nato po mirnski obvoznici, ki se že gradi, in po regionalni cesti do meje z občino Trebnje, kjer zavije na za zdaj še gozdno območje in se konča na krožišču Grm pri Trebnjem. Ta različica, ki jo je kot možnost v zadnji študiji variant nakazala tudi država, je torej sprejemljiva za vse omenjene občine, poleg tega je tudi stroškovno primernejša v primerjavi s prvotno različico, ki poteka mimo Šentjanža in Krmelja proti Šmarješkim Toplicam.
S predlogom trase srednjega dela tretje razvojne osi, ki vključuje Sevnico, Trebnje, Mokronog in Mirno, občine zadovoljne – Dvopasovnica se izogne Šmarješkim Toplicam – Časovnica še ni znana
Celoten članek lahko preberete v elektronski obliki Dolenjskega lista.
Slika 1: Predlog trase srednjega dela tretje razvojne osi (označen z modro barvo) upošteva želje občin. (Foto: Občina Laško)
Povezane objave
Ocene komentarjev