avto moto

FOTO: Pavlicu dvojna krona, Čonda odličen drugi

7.6.2015 | 18:00 | Mitja Pungarčič/Mediamark
Foto: Sašo Ključarič/Photospeed.si

FOTO: Pavlicu dvojna krona, Čonda odličen drugi
FOTO: Pavlicu dvojna krona, Čonda odličen drugi
FOTO: Pavlicu dvojna krona, Čonda odličen drugi

Krško - Na stadionu Matije Gubca je bila včeraj pred nekaj več kot 2000 gledalci speedway pozivna dirka za Zlati znak in pokal Franca Babiča. Gledalci so tokrat uživali v vseh čarih speedwaya in resnično imeli kaj videti, saj je organizator AMD Krško na dirko povabil izvrstne voznike iz kar desetih držav.

32. lovorika in pokal Franca Babiča je tokrat odšla na Hrvaško v vitrine starega znanca krškega ovala, hrvaškemu prvak Jurici Pavlicu. Številne navijače je z drugim mestom razveselil Aleksander Čonda, ki je v rednem delu dirke izgubil le točko in tako zabeležil enega boljših rezultatov na tem ovalu v svoji karieri. Zadnjo, tretjo stopničko je zasedel Poljak Pavel Miesiac. Prvih osem iz rednega dela dirke se je pomerilo v treh vožnjah, dveh polfinalih in finalu za Memorial Franca Babiča, nekoč vrhunskega voznika in pozneje trenerja AMD Krško. Tudi to drugo prestižno lovoriko je po izvrstnem nastopu v polfinalu in kasneje tudi v finalu dobil hrvaški as Jurica Pavlic. Naš najboljši predstavnik Čonda je polfinale končal kot drugi, v finalu pa skozi cilj privozil kot tretji.

Legendarna dirka za Zlati znak občine Krško je postala prava kovnica talentov, in na tej dirki smo videli že velikokrat mlade talente, ki so pozneje krojili sam svetovni vrh v speedwayu. Eden od teh je sigurno Danec, trikratni svetovni prvak Nicki Pedersen. V dvaintrideset letni zgodovini tega prestižnega tekmovanja so od Slovencev na njej zmagali le trije slovenski dirkači, in sicer Krešo Omerzel, Matej Ferjan in Matej Žagar. Žagar drži tudi rekord ovala, ki ga je dosegel prav na dirki za Zlati znak leta 2006.

Od domače slovenske trojice, Maks Gregorič (AMTK Ljubljana), Denis Štojs (AMD KRško) in Aleksander Čonda (ST Lendqava) se je najbolje odrezal prav slednji. Čonda je dirko pričel silovito in zelo suvereno in kljub spoštovanja vrednim nasprotnikom pokazal, da je odrasel na tej stezi in da jo pozna do potankosti. Tokrat so ga krasili dobri štarti in odlično izkoriščanje podlage. Večino posla je opravil že na izhodu iz prvega zavoja in se nato samo še suvereno oddaljeval od konkurentov. Brez taktiziranja, kar dokazujejo časi, je brezkompromisno drvel iz vožnje v vožnjo hitreje. Gledalcem je bilo jasno, da bo o zmagovalcu Zlatega znaka odločala sedemnajsta vožnja, v kateri sta se pomerila Čonda in Pavlic, ki sta bila oba nepremagana. Padale so stave in večina je upravičeno stavila na Čondo, saj so časi voženj kazali v korist slednjega, a vedelo se je, da bo vse odvisno od štarta. Hrvaški profesionalec je točno vedel, kaj mora storiti v prvem ovinku, in z bogatimi izkušnjami nabriti Pavlic je po štartu prelisičil Čondo, ter mu v prvem ovinku zaprl pot na material (poslušaj izjavo Pavlica na povezavi), in v nadaljevanju vožnje je le še rutinirano pripeljal do konca in si s tem priboril zmago na dirki.

Preostalima dvema domačima voznikoma, Denisu Štojsu in Maksu Gregoriču, tokratna dirka ni prinesla kakšnega bolj odmevnega rezultata. Štojs je na dirki za Zlati znak osvojil skromnih 6 točk, še nekoliko skromnejši pa je bil Ljubljančan Maks Gregorič, ki je osvojil vsega 4 točke. Štojs je domače gledalce navdušil šele v svoji zadnji vožnji, ko je dosegel edino zmago v tem večeru in ob tem premagal Gregoriča. Slednji je sicer imel tudi nekaj všečnih potez, a je na samem začetku dirke bil nekoliko premalo odločen v prvem ovinku. V enajsti vožnji je bil zaradi neodločnosti in neprevidnosti še kaznovan, ko ga je sredi zavoja najprej skoraj ustavilo in nato ob napačni reakciji v zavoju še dvignilo in skupaj s Poljakom Miesiacem sta precej grdo padla. Na srečo se je tudi ta padec, ki sicer ni bil edini na dirki, končal brez posledic, za nameček pa je bil Gregorič zaradi povzročitve padca tudi diskvalificiran. In če lahko rečemo, da se je Čonda tokrat odrezal odlično, bosta preostala dva slovenska predstavnika dirko morala čim prej pozabiti. Zakaj Čondi ni uspelo zmagati in še nekaj drugih izjav, lahko poslušate na že omenjeni povezavi.

Organizator dvaintridesetega Zlatega znaka AMD Krško je z zasedbo in organizacijo na dirki zopet požel odobravanje zahtevne posavske publike, hkrati pa je bila to generalka in dober test prenovljene steze, ki so jo prenovili za dirko leta, deseto v koledarju serije Speedway Grand Prix, ki bo na sporedu 12. septembra. O tem in še nekaterih povezanih zadevah je pred mikrofonom spregovoril tudi predsednik športne komisije Gregor Arnšek. Skratka 32. Zlati znak in pokal Franca Babiča bo po zaslugi organizatorja AMD Krško, predvsem pa po odličnem nastopu Čonde vsem obiskovalcem ostal v lepem spominu.

Rezultati:

1. Jurica Pavlic - 15 (3,3,3,3,3)

2. Aleksander Čonda - 14 (3,3,3,3,2)

3. Paweł Miesiac - 11 (1,3,3,2,2)

4. Max Dilger - 10 (2,3,1,3,1)

5. Fritz Wallner - 9 (3,w,2,3,1)

6. Marcel Kajzer - 9 (2,2,2,2,1)

7. Michele Paco Castagna - 8 (w,1,2,2,3)

8. Marcin Jedrzejewski - 8 (2,2,w,1,3)

9. Denis Štojs - 6 (1,0,d,2,3)

10. Jari Makinen - 5 (3,0,0,1,1)

11. Jan Holub - 5 (1,1,3,0,-)

12. Josef Tabaka - 5 (0,2,2,1,0)

13. Maks Gregorič - 4 (2,0,w,0,2)

14. Michell Hoffman - 4 (0,1,1,w,2)

15. Wiktor Trofimow - 3 (0,2,1,0,0)

16. Norbert Magosi - 3 (1,1,0,1,0)

Po vožnjah:

1. Čonda, Jedrzejewski, Štojs, Tabaka

2: Wallner, Kajzer, Magosi, Castagna (x)

3: Makinen, Gregorič, Holub, Hoffman

4: Pavlic, Dilger, Miesiac, Trofimow

5: Čonda, Trofimow, Castagna, Gregorič

6: Miesiac, Kajzer, Holub, Štojs

7: Pavlic, Jedrzejewski, Magosi, Makinen

8: Dilger, Tabaka, Hoffman, Wallner (fx)

9: Čonda, Kajzer, Dilger, Makinen

10: Pavlic, Castagna, Hoffman, Štojs (ef)

11: Miesiac, Wallner, Gregorič (fx), Jedrzejewski (fx)

12: Holub, Tabaka, Trofimow, Magosi

13: Čonda, Miesiac, Magosi, Hoffman (fx)

14: Wallner, Štojs, Makinen, Trofimow

15: Dilger, Castagna, Jedrzejewski, Holub

16: Pavlic, Kajzer, Tabaka, Gregorič

17. Pavlic, Čonda, Wallner, Holub (ef)

18. Štojs, Gregorič, Dilger, Magosi

19. Jędrzejewski, Hoffman, Kajzer, Trofimow

20. Castagna, Miesiac, Makinen, Tabaka

Pokal Franca Babica

Polfinale 1: Pavlic, Dilger, Kajzer, Castagna

Polfinale 2: Miesiac, Čonda, Wallner, Jedrzejewski

Finale: Pavlic, Dilger,Čonda, Miesiac (fx)

‹ nazaj

Galerija (52)

spidvej-001, spidvej_001
spidvej-002, spidvej_002
spidvej-003, spidvej_003
spidvej-004, spidvej_004
spidvej-005, spidvej_005
spidvej-006, spidvej_006
spidvej-007, spidvej_007
spidvej-008, spidvej_008
spidvej-009, spidvej_009
spidvej-010, spidvej_010
spidvej-011, spidvej_011
spidvej-012, spidvej_012
spidvej-013, spidvej_013
spidvej-014, spidvej_014
spidvej-015, spidvej_015
spidvej-016, spidvej_016
spidvej-017, spidvej_017
spidvej-018, spidvej_018
spidvej-019, spidvej_019
spidvej-020, spidvej_020
spidvej-021, spidvej_021
spidvej-022, spidvej_022
spidvej-023, spidvej_023
spidvej-024, spidvej_024
spidvej-025, spidvej_025
spidvej-026, spidvej_026
spidvej-027, spidvej_027
spidvej-028, spidvej_028
spidvej-029, spidvej_029
spidvej-030, spidvej_030
spidvej-031, spidvej_031
spidvej-032, spidvej_032
spidvej-033, spidvej_033
spidvej-034, spidvej_034
spidvej-035, spidvej_035
spidvej-036, spidvej_036
spidvej-037, spidvej_037
spidvej-038, spidvej_038
spidvej-039, spidvej_039
spidvej-040, spidvej_040
spidvej-041, spidvej_041
spidvej-042, spidvej_042
spidvej-043, spidvej_043
spidvej-044, spidvej_044
spidvej-045, spidvej_045
spidvej-046, spidvej_046
spidvej-047, spidvej_047
spidvej-048, spidvej_048
spidvej-049, spidvej_049
spidvej-050, spidvej_050
spidvej-051, spidvej_051
spidvej-052, spidvej_052

Komentarji (2)

7.6.2015OceniBoštjan 
A po novem se Violeta in Sandi takole objemata???? Mogoče so pa stare zamere pozabljene in so v AMD Krško dojeli, da se takšnega voznika kot je Sandi splača imeti v svojem društvi in ga tudi primerno plačati. Za Sandija in AMD bi bilo res najbolje, da se vsedejo in dogovorijo za to in da se iz te obubožane Lendave končno vrne nazaj v AMD Krško.
7.6.2015Oceniinside 
Kdor je bilo kdaj odšel iz Krškega je odšel iz uporništva do kluba........ Krešotu je sicer uspelo prit do LJ. Kdor pa se je zatekel v Lendavo je samo nasedel obljubam, v resnici pa je bilo še slabše.....V KK imajo pač tudi svoje muhe, to vsakdo ve.....navsezadnje so praktično brez voznikov ostali.....

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava