gospodarstvo

Zajčev cviček z novo podobo tudi na tuje trge

28.1.2010 | 14:00 | M. M.

Družina Zajc: Božidar ml., Ivana, Božidar st. in Marko.

Družina Zajc: Božidar ml., Ivana, Božidar st. in Marko.

Novo mesto, Ljubljana - Klet Zajc, ki je v lasti družinskega podjetja Sporti d.o.o., je včeraj v Ljubljani predstavila prenovljeno vinsko blagovno znamko Zajc. "Blagovno znamko gradimo na zavezanosti visoki kakovosti. Ta se ob vseh procesih v podjetju odraža tudi v našem cvičku in modri frankinji, ki dosegata najvišje kakovostne standarde. Prenova blagovne znamke pomeni korak naprej in možnost ter priložnost, da postanemo eden najbolj prepoznavnih pridelovalcev cvička in modre frankinje v Sloveniji, uveljavili pa se bomo lahko tudi na tujih trgih,« je na predstavitvi povedal solastnik in direktor družbe Sporti d.o.o. Božidar Zajc mlajši.

Zgodovina oz. korenine današnje kleti izhajajo iz vinarskih tradicij kmečkih družin Zajc iz Velikega Obreža in Curhalek iz Mosteca pri Dobovi ter segajo že v drugo polovico 19. stoletja. "Od leta 1990 naprej za razvoj skrbi družinsko podjetje Sporti d.o.o., ki je investiralo v obnovo in širitev vinogradov, gospodarskih poslopij, nakup sodobne opreme ter širitev mreže dobaviteljev," je povedal solastnik in prokurist družinskega podjetja Božidar Zajc starejši.

Novo podobo blagovne znamke Zajc so včeraj predstavili v Ljubljani.

Novo podobo blagovne znamke Zajc so včeraj predstavili v Ljubljani.

Podjetje je velik preskok doživelo leta 2007, ko so s pomočjo evropskih in slovenskih sredstev zgradili sodoben vinarski center, s kletjo kapacitete do 1.000.000 litrov vina na leto. Kot poročajo današnje Finance, je bila naložba vredna 1,2 milijona evrov, od tega so dobili 480.000 evrov nepovratnih evropskih sredstev. Družina ima 18 tisoč trt, grozdje odkupujejo tudi od drugih dolenjskih vinogradnikov, njihovo vino oz. Cviček Zajc pa je lani prejelo zlato medaljo v Gornji Radgoni.

"Fakturirane prodaje brez DDV je bilo 476.000 evrov, vse vino smo prodali doma," je lansko poslovanje za Finance predstavil solastnik in direktor Sporti d.o.o. Marko Zajc in dodal, da so lani prodajo povečali za 30, letos jo mislijo za 50 odstotkov. Prisotni so tudi na policah večjih trgovskih blagovnic, vino pa nameravajo prodati tudi na tujem, in sicer v Rusiji, Srbiji, na Hrvaškem in v Kanadi.

Pred prenovo blagovne znamke so izvedli raziskavo trga in analizo obstoječe znamke, prenovo pa zaupali agenciji Kraft&Werk d.o.o.. "Zgodbo znamke smo povezali z likom zajca. Zajec je ljudski lik, ljubi življenje in ima rad samega sebe. Je simbol plodnosti, druženja in zabave. Prav tako tudi Vina Zajc nosijo v sebi življenje, vzeti si je le potrebno čas in ga ujeti," je dejal direktor agencije Tomaž Gaube.

‹ nazaj

Komentarji (4)

28.1.2010OceniPeter F. 
jou kaku je pa tu vinu dobru. sem ga zadnjič 2 deci spil me je drug dan tako glava bulela, ku da bi mi valar čez glavo zapelal. Tako, da je bulš da se to vzun prodaja, naj še druge glava buli.
28.1.2010Ocenilojz 
Buzovna
2.2.2010Ocenimarjan 
Čestitam za pogum in ambicioznost. S takimi ljudmi, ki vlagajo v znanje in kvaliteto, bo pridobila vsa Dolenjska. Upam le, da bo še kdo od vinogradnikov posnemal ta zgled. Evropa ne sega le do Ljubljane ali Maribora in to kar je dobro, bo sprejela. To, kar ste naredili, je tako drugačno od vsega jamranja, ki ga poslušam od vsepovsod, da je vredno tem naporom dati vso podporo. Z moje strani jo imate.
3.2.2010Ocenikren 
Ne vem kdo pije tole brozgo.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava