gospodarstvo

V Revozu brez dela več kot 500 ljudi

4.5.2011 | 10:10 | M. M.

Revoz nočno izmeno ukinja zaradi težav pri oskrbi z deli z Japonske. (Foto: B. B./arhiv DL)

Revoz nočno izmeno ukinja zaradi težav pri oskrbi z deli z Japonske. (Foto: B. B./arhiv DL)

Eden najmočnejših potresov v zgodovini in cunami, ki sta 11. marca letos prizadela regijo Sendai severno od Tokia, sta imela ogromne posledice, tudi za novomeški Revoz. Kot je danes sporočila njihova predstavnica za odnose z javnostmi Nevenka Bašek Zildžović, se v omenjeni regiji nahaja tudi večina proizvodnje elektronskih delov, avtomobilska industrija, ki je ena največjih uporabnic vgradne elektronike, pa je še posebej občutila posledice, ki so še povečale težave z oskrbo, znane zaradi svetovne gospodarske krize že pred cunamijem.

Skupina Renault se je odzvala takoj po naravni nesreči in ustanovila delovno telo, v katerem so zastopani vsi pomembni poklici. To je uvedlo ukrepe, s katerimi si prizadevajo zagotoviti oskrbo in obratovanje svojih tovarn po svetu. Žal pa omenjeni ukrepi ne zadostujejo, da bi Revoz lahko obdržal obseg proizvodnje na trenutni ravni (obratovanje v treh izmenah), zato bodo morali prilagoditi organizacijo dela.

»Tako bo 23. maja začasno prenehala obratovati nočna izmena v proizvodnji. Okoli 390 zaposlenim prek agencij za posredovanje delavcev in okoli 130 zaposlenim za določen čas bo tako prenehala zaposlitev v Revozu. Ko bodo ponovno vzpostavljene normalne razmere oskrbe z deli z Japonske, bo tovarna lahko spet povečala aktivnost, kar bo zahtevalo ponovne zaposlitve,« je še dodala Bašek Zildžovićeva.

‹ nazaj

Komentarji (7)

4.5.2011Ocenipeter 
Ti bogca. Bratož nas je pa basal, da je nedokončana avtocesta vzrok za motnje v proizvodnji zaradi nepravočasnih dobav repromateriala. Pa zaradi AC ni bilo ne zastojev ne odpuščanj.
4.5.2011OcenifukuŠima 
Kake traparije, koliko delov iz Japonsek se pa vstavlja v tastarga Clio-ta pa v Twingo-ta. Sami izgovori, jasno starga Clio-ta mislijo počasi nehat delat pa bojo folk ven ruklni.
4.5.2011OceniSeba 
Zelo priročen je tale izgovor " tsunami in Japonska", potemtakem bi moralo crkniti pol avtomobilske industrije sveta!?!
4.5.2011OceniDolenc 
Ni res da bodo nehal delat pa da gre zato folk ven... Dela je tolk da nemorjo dohajat, npr. če greš naročit Cliota dci oz. twingota čakaš minimalno 6 mescou. Gre se zarad računalnikov ki jih ugrajujejo v avtomobile, in na udaru je fiat, citroen, peugeot,renault, honda, nissan, general motors..., ker ne dohajajo naročil zaradi potresa ki jim je podrl tovarne. Čez 2-3mesece naj bi delo steklo normalno naprej.
4.5.2011Ocenideedko 
ah dej dej takega natega pa še ne, itak treba je blo pometat ven take, ki jim manjka še par mesecev do pogodbe za stalno, tako so našli odličen izgovor.
4.5.2011OceniMilan 
Avtomobilske računalnike za Renault itak dela Bosch če se ne motim. Dejstvo je tudi da stari Clio 2012 gre če hočeš al ne, tudi če greš pogledat na renault Slovenija ima Clio Storia samo še eno različico in to je z bencinskim motorjem, kar nakazujeje na to da gre.
5.5.2011Ocenišlogarca 
Brez skrbi, Renault bo kmalu našel novega, cenejšega, kitajskega dobavitelja elektronike in bo tako ponovno postal kralj odstavnih pasov. Tudi serviserji si že manejo roke.

Komentiraj prispevek

Za komentiranje tega članka morate biti prijavljeni.

Prijava