Izpostavljeno
Najbolj brano
Dolenjska
petek, 3. maj 2024
12:00 - 22:00 Festival Karavana okusov, Glavni trg Novo mesto
20:00 Jazz večer: Katja Koren, LokalPatriot Novo mesto
sobota, 4. maj 2024
06:30 Pohod na Golico in Španov vrh, zbor pred Tušem Novo mesto
10:00 - 22:00 Festival Karavana okusov, Glavni trg Novo mesto
10:00 Vodena vadba na Trim stezi Novo mesto, Olimpijski center Novo mesto
VečBela krajina
petek, 3. maj 2024
10:00 Počitniške aktivnosti, MC Metlika
sobota, 4. maj 2024
08:30 Akcija Občanka (pregled dojk), ZD Metlika
nedelja, 5. maj 2024
10:00 Prireditev ob 80. obletnici bombardiranja Dragatuša, Dragatuški plac Dragatuš
ponedeljek, 6. maj 2024
11:00 Prireditev ob dnevu slovensko-britanskega prijateljstva, pri spominski plošči zaveznikom Gornji Suhor
torek, 7. maj 2024
16:30 Bralni klub, Krajevna knjižnica Semič
VečPosavje
sobota, 4. maj 2024
09:00 Pohod po poti trapistov, zbor na starem trgu Brestanica
15:00 Spidvej: Kvalifikacijska dirka za evropsko prvenstvo, Stadion Matije Gubca Krško
19:00 Recital: Jan Volčanšek, Viteška dvorana Brežice
nedelja, 5. maj 2024
17:00 Sprehod po muzeju: muzejski donatorji - ožilje muzeja - Franc Černelič in Lovro Jurečič, Posavski muzej Brežice
ponedeljek, 6. maj 2024
10:00 - 14:00 Dan odprtih vrat, porodnišnica Brežice
Več11.9.2020 | 09:10 | STA
Na 29. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF), ki se je tokrat odvil v Ljubljani, so sinoči podelili nagrade. Naziv agencija leta je prejela Futura DDB, znamka leta je Spar Slovenija, nagrada SOF pa je šla v roke integrirani kampanji Mlečne knjige, ki jo je za Spar Slovenija zasnovala Futura DDB, so sporočili organizatorji.
Kot so pojasnili, so mlečne knjige uporabnike družbenih omrežij vpletle, da so skupaj z mladinskim pisateljem soustvarili pravljice, izdane na embalaži trajnega mleka, z namenom krepitve bralnih navad.
Oglaševalska osebnost je postal Marko Kolbl, direktor in solastnik podjetja Europlakat, s katerim je oral ledino zunanjega oglaševanja v Sloveniji.
Nagrada oglaševalec leta je za konsistenten in razvojno naravnan tržni pristop, zavezo razvoju stroke in postavljanju ter spoštovanju visokih strokovnih standardov drugo leto zapored pripadla družbi Atlantic Droga Kolinska.
Najboljša produkcijska hiša filmskih oglasov je Bright Visuals, naziv najboljše produkcijske hiše radijskih in zvočnih oglasov pa je šel v roke Studio 100. Na festival Cannes Lions v 2021 kot mlada kreativca potujeta Lucija Lepšina in Klemen Vodopivec iz Agencije 101.
Veliki nagradi sta šli v roke družbama Renderspace in Pristop za akcijo uau za Big Bang ter družbi Grey Ljubljana za pobudo gledališki tolmač za NLB. Podelili so tudi zlate in srebrne nagrade v sekcijah kaj in zakaj.
Rdeča nit 29. festivala SOF je bila tokrat jasna in osredotočena komunikacija, ki ustvarja vrednost za vse deležnike oglaševalskega ekosistema. Po letošnji spremembi lokacije so organizatorji napovedali, da se bo jubilejni, 30. SOF prihodnje leto vrnil v Portorož.
Slika 1: Letošnji zmagovalci (foto: SOF)
Slika 2: 29. SOF razglasil zmagovalce - med njimi mlada brežiška kreativca
Povezane objave
Ocene komentarjev