Izpostavljeno
Najbolj brano
Dolenjska
sobota, 27. april 2024
07:30 Po trailih čez Gorjance in nazaj, zbor v vasi Gabrje
07:30 Pohod Novo mesto v žici 2024, start na različnih lokacijah Novo mesto
09:00 16. srečanje in blagoslov starodobnih vozil, pri gostilni Na obali Mirna
18:00 Rokomet - ŽRK Krka : ŽRK Ptuj, ŠD OŠ Stopiče
19:00 Dobrodelni koncert domače glasbe "Spomin na pevca še živi", Dvorana LŠ Novo mesto
VečBela krajina
sobota, 27. april 2024
08:00 Čistilna akcija, zbor pred GD Gradac
12:00 Druga dirka MX Pokal Moto zveze Slovenije, MX Park Stranska vas pri Semiču
19:00 Koncert kvarteta Mie Žnidarič ob UNESCOVEM Mednarodnem dnevu Jazza 2024, grajsko dvorišče Metlika
nedelja, 28. april 2024
08:00 Pohod po Sejemski pešpoti, zbor pohodnikov Vinica
15:00 Sprehod okoli Metlike, zbor na igrišču za OŠ Metlika
VečPosavje
sobota, 27. april 2024
10:00 Borčevska proslava, pri Domu krajanov Sromlje
nedelja, 28. april 2024
10:00 Osrednja občinska slovesnost v počastitev zgodovinskih dogodkov Malkovec 2024, pri Vinskem dvoru Deu Malkovec
ponedeljek, 29. april 2024
07:00 - 13:00 Krvodajalska akcija, ŠD OŠ Leskovec pri Krškem
torek, 30. april 2024
07:00 - 13:00 Krvodajalska akcija, ŠD OŠ Leskovec pri Krškem
sreda, 1. maj 2024
11:00 Prvomajsko srečanje Lisca
Več4.10.2022 | 13:10 | R. M.
Novo mesto - Zbornica za arhitekturo in prostor Slovenije je objavila zmagovalno natečajno rešitev cestnega mostu čez reko Krko na načrtovani zahodni obvozni cesti Novega mesta in s tem prvič razkrila njegovo bodočo podobo.
Najustreznejšo arhitekturno rešitev mostu, ki bo povezoval desni rečni breg med Brodom in Srebrničami z levim bregom Krke med Grobljami in Češčo vasjo, je zasnoval Marjan Pipenbaher s široko ekipo strokovnjakov, v ideji pa predvidel gradnjo mostu brez opornikov v reki, ločene površine za ranljivejše udeležence v prometu in najvišjo mero ohranjanja obstoječe vegetacije. Motorni promet bo tako potekal po nizkem betonskem mostu z masivno podobo, pod njim pa se bo razpenjala ločena brv za pešce in kolesarje.
Most, ki bo Brod in Srebrniče povezoval s Češčo vasjo in Grobljami, je zasnoval Marjan Pipenbaher, arhitekt Pelješkega mostu.
Avtorji zmagovalne natečajne rešitve so se »s posebno pozornostjo posvetili prostoru pod mostno konstrukcijo, navezavam peš in kolesarskih poti na brv in širši krajinski ureditvi, ki jo prikažejo kot potencial kvalitetno definiranih ureditev za meščane in prebivalce zahodnega dela Novega mesta, kjer je predviden obsežnejši razvoj stanovanjskih, gospodarskih in športno rekreacijskih površin,« so zapisali na Zbornici za arhitekturo in prostor Slovenije. Natečajna rešitev predvideva krajinsko ureditev na način, da ločnica med obstoječo krajino in novimi posegi ne bo vidna, predvidena pa je tudi intenzivnejša obrežna zasaditev, ki bo dopolnjevala obstoječo vegetacijo.
V naslednjem koraku izgradnje mostu zahodne novomeške obvoznice sledi izdelava projektne dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja, k temu pa bo pristopila investitorica projekta Direkcija RS za infrastrukturo.
Slika 1: Znana podoba mostu zahodne novomeške obvoznice
Slika 2: Takšen naj bi bil novomeški novi most
Slika 3: Most, ki bo Brod in Srebrniče povezoval s Češčo vasjo in Grobljami, je zasnoval Marjan Pipenbaher, arhitekt Pelješkega mostu.
Povezane objave
Ocene komentarjev