Izpostavljeno
Najbolj brano
Dolenjska
nedelja, 5. maj 2024
10:00 Kolesarski maraton "Po dolini reke Krke", Glavni trg Novo mesto
14:00 Praznovanje pomladi, vaško središče Gradež
ponedeljek, 6. maj 2024
10:00 - 15:00 Ob mednarodnem dnevu babištva: predstavitev poklica in dela, Supernova Otoška cesta Novo mesto
13:00 - 17:00 Občinski test hoje 2024, igrišče pri ŠC Novo mesto
18:00 Predavanje dr. Blaža Mlačaka: Preventiva, diagnostika in zdravljenje srčno-žilnih bolezni, KMJ Novo mesto
VečBela krajina
nedelja, 5. maj 2024
10:00 Prireditev ob 80. obletnici bombardiranja Dragatuša, Dragatuški plac Dragatuš
ponedeljek, 6. maj 2024
11:00 Prireditev ob dnevu slovensko-britanskega prijateljstva, pri spominski plošči zaveznikom Gornji Suhor
torek, 7. maj 2024
16:30 Bralni klub, Krajevna knjižnica Semič
18:00 Zdravilne gobe - predavanje, KC Semič
sreda, 8. maj 2024
13:00 Bralno srečanje, DSO Črnomelj
VečPosavje
nedelja, 5. maj 2024
17:00 Sprehod po muzeju: muzejski donatorji - ožilje muzeja - Franc Černelič in Lovro Jurečič, Posavski muzej Brežice
ponedeljek, 6. maj 2024
10:00 - 14:00 Dan odprtih vrat, porodnišnica Brežice
torek, 7. maj 2024
19:00 Literarni večer (Srečko Kosovel), Posavski muzej Brežice
sreda, 8. maj 2024
17:00 Boris Hajdinjak - Reštanj in Reštanjski (predavanje), vaška soba Reštanj
četrtek, 9. maj 2024
19:00 Večer klasične glasbe (pianist Sam Rotman iz ZDA), Posavski muzej Brežice
Več3.4.2024 | 10:25 | STA; M. K.
Pariz/Novo mesto - Francoski avtomobilski proizvajalec Renault bo v okviru svoje enote električnih vozil Ampere ta mesec zagnal inženirska dela na cenovno bolj dostopnem modelu novega električnega twinga, množična proizvodnja pa bo stekla leta 2026 v Renaultovi tovarni Revoz v Novem mestu, informacije neimenovanih virov povzema tiskovna agencija Reuters.
V Renaultu so osnovni koncept vozila neuradno oblikovali prejšnji teden. Ampere naj bi zdaj začel izbirati dobavitelje, oblikovati prototipe in prilagajati proizvodnjo.
Francoski avtomobilski velikan si sicer prizadeva skrajšati čas razvoja novih modelov, ki je doslej v povprečju znašal pet let. Električno različico megana je denimo razvil v štirih letih, električno novo različico "petke", ki bo naprodaj letos, pa v treh letih, na svoji spletni strani piše Reuters.
Da bi pospešil razvoj električnega twinga, bodo Renaultovi inženirji število sestavnih delov avtomobila znižali za 20 odstotkov, in sicer tako, da bodo uporabljali bolj generične komponente, je minuli mesec za francoski časnik Les Echos dejal tehnološki vodja v družbi Gilles Le Borgne.
Proizvodnja novega električnega twinga naj bi potekala v novomeškem Revozu, kjer zdaj sestavljajo aktualni električni model Twingo ZE.
V Renaultu sicer informacij uradno ne komentirajo. V zadnjih 30 letih so po svetu prodali prek štiri milijone twingov na fosilna goriva in električni pogon.
Francoski velikan si tako kot druga evropska avtomobilska podjetja prizadeva za razvoj cenovno dostopnejših manjših električnih vozil, ki bi stala manj kot 20.000 evrov, in se tako postaviti po robu kitajskim tekmecem, kot je BYD. Kitajci namreč s svojimi električnimi avtomobili vse uspešneje prodirajo tudi na evropski trg.
Slika 1: Revoz, Novo mesto (Foto: arhiv DL)
Povezane objave
Ocene komentarjev